Odpovědné firmy si zaslouží ocenit! Přihlášky do TOP Odpovědná firma 2018 už jen do konce července

Férovost firem a jejich přístup k okolí vyhodnotí a ocení unikátní rating TOP Odpovědná firma, pořádaný aliancí pro udržitelné podnikání Byznys pro společnost. Firmy se mohou bezplatně přihlásit se svým projektem nebo strategií do 31. července online na webu www.odpovednefirmy.cz a získat tak ocenění v podobě zlatého, stříbrného nebo bronzového titulu. Kategorie myslí nejen na velké firmy, ale také na střední a malé podniky s odpovědným přístupem ke společnosti, životnímu prostředí, zaměstnancům, zákazníkům i dodavatelům.

TOP Odpovědná firma 2018 je nezávislý rating a ocenění společností na poli udržitelnosti. Pořádající aliance BPS – Byznys pro společnost umožňuje podnikům registraci do konce července a následně nezávislá porota vyhodnotí a ocení ty nejlepší strategie a projekty. „Věříme, že každá firma může dělat velké věci, myslet strategicky, inovovat, myslet do budoucna a šetrně využívat zdroje. Patnáct let konání cen TOP odpovědná firma přináší jasný důkaz, že přibývá firem, které nesedí s rukama v klíně. Přemýšlejí, inovují a pracují ve prospěch celé společnosti,“ říká Pavlína Kalousová, předsedkyně BPS – Byznys pro společnost.

Titul za odpovědnost

Ceny TOP Odpovědná firma jsou otevřeny všem firmám na různých úrovních zpracování udržitelnosti, kategorie ocenění reflektují úsilí firem na poli životního prostředí, diverzity, vzdělávání a mnoho dalších. Registrace probíhá bezplatně online na webu www.odpovednefirmy.cz. Přihlášené společnosti si zmapují situaci v odpovědném přístupu k podnikání a získají analytickou zpětnou vazbu ke všem programům a projektům formou benchmarkingu a srovnání s jednotlivými úrovněmi ocenění. Hodnocení slouží i jako podklad pro rozvoj firemních strategií a získání informací o dobré praxi napříč trhem.

„Firmy jsou páteří českého hospodářství a často hrají významnou roli v rozvoji regionu, kde působí. Investují nejen do ekonomiky nebo technologií, ale také do společnosti, znevýhodněných komunit a životního prostředí. Mají tisíce zaměstnanců, přes které šíří své vize a hodnoty. Věříme, že odpovědným a udržitelným podnikáním s dlouhodobými cíli mohou podniky zlepšovat nejen hospodářství, ale i sociální blahobyt, počínaje svými zaměstnanci, a zásadně přispět k udržitelnosti planety, i když začnou svým bezprostředním okolím,“ říká Adriana Dergam, ředitelka korporátní komunikace a společenské odpovědnosti Vodafone ČR.

Ocenění s přidanou hodnotou

Firmy mohou získat jedinečný titul a logo zlaté, stříbrné a bronzové firmy, které je motivační nejen pro ně, ale například i pro jejich zaměstnance, zákazníky a obchodní partnery. „Zákazníky dnes nezajímá pouze cena či složení výrobku, ale také odkud výrobek pochází, jak a kým byl vyroben. A my jim v tom vycházíme vstříc nabídkou našich udržitelných produktů. Pokud se zákazníci rozhodnou pro koupi výrobku Tchibo s označením „Gut Gemacht“, mohou si být jisti, že byl vyroben odpovědně a mohou mít nejen kvalitní výrobek, ale i dobrý pocit, že udělali dobrou věc a přispěli k udržitelnému světu,“ uvádí příklad dobré praxe Richard Hodul, generální ředitel společnosti Tchibo Praha.

Ocenění je udělováno pod záštitou a ve spolupráci s celou řadou ministerstev a veřejných institucí. Veškeré příklady dobré praxe jsou aktivně komunikovány, vychází v publikacích a prezentují se na podzimním galavečeru. Přihlášky posuzuje odborná nezávislá komise složená ze zástupců komerčního i neziskového sektoru, státní správy, expertů a významných osobností, které se aktivně podílejí na rozvoji odpovědného podnikání v ČR.

Benchmarking

V rámci účasti je možné získat také benchmarking, který porovná firemní strategii s konkurencí v rámci stejného nebo rozdílného oboru, velikosti, rozpočtu apod. Tato hodnotící zpráva slouží jako analytická zpětná vazba ke všem programům a projektům formou benchmarkingu a srovnání s jednotlivými úrovněmi ocenění. Slouží i jako podklad pro rozvoj firemních strategií a získání informací o dobré praxi napříč trhem.

PŘEHLED KATEGORIÍ:

Strategické:

  • TOP Odpovědná velká firma
  • TOP Odpovědná malá firma, cena společnosti Plzeňský Prazdroj

Projektové:

  • TOP Odpovědná firma v komunitě – Počin roku, cena společnosti ČSOB
  • TOP Odpovědná firma ve firemním dobrovolnictví
  • TOP Odpovědná firma v diverzitě
  • Gesto roku 2018: Vzdělání a odpovědnost, cena Deníku E15 v odborné spolupráci s BPS
  • TOP Odpovědná firma v životním prostředí, cena společnosti Tetra Pak Česká republika

Speciální:

  • TOP Odpovědná firma Reporting

Přihlašování do cen probíhá bezplatně online na stránkách www.odpovednefirmy.cz až do 31. července 2018.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jan Richtárik se stal majoritním vlastníkem CNC TVAR

Jan Richtárik, spoluzakladatel jedné z nejvýznamnějších evropských společností zabývajících se komplexním CNC velkoobráběním, CNC TVAR s.r.o. ze Stráže nad Nisou, se stal skrze mateřskou společnost jejím majoritním …

Cizinci staví bez oprávnění, úřady to neřeší

Na jednu stranu by se bez nich české stavebnictví neobešlo, na druhou za nimi zůstávají nekvalitní finální konstrukce, které se nezřídka musí složitě opravovat i v objektech, které už byly předány do užívání: Tak …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Devět z deseti rodičů dává dětem kapesné. Nejčastěji kolem pěti stovek měsíčně

Průzkum
Typické české dítě jako kapesné od svých rodičů dostává kolem 500 Kč měsíčně, rodiče mu je vyplácí pravidelně každý měsíc a nejčastěji v hotovosti. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank. Oceňujeme, že banka šetření neprezentuje jako „reprezentativní průzkum“, což při pěti stech respondentů činí řada jiných firem.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru