Adastra získala 50% podíl v kreativní agentuře Proboston. Posiluje tím roli lídra v oblasti digitalizace

Technologická a konzultační společnost Adastra Group koupila 50% podíl v kreativní agentuře Proboston. Svým klientům tak nyní může mimo komplexních služeb v rámci digitalizace společností nabídnout navíc i marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

“Podílem v  Probostonu Adastra potvrzuje celosvětový trend velkých hráčů na trhu IT a pro své zákazníky se stává one-stop-shop partnerem,“ uvádí Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR. „Našim zákazníkům dodáváme všechny klíčové IT kompetence, ale často je nejtěžší najít efektivní způsob, jak nové digitální služby využít v adresné, efektivní i kreativní komunikaci směrem k jejich klientům,“ dodává Kysela.

Adastra tak svým klientům nově nabízí kromě komplexních služeb v oblasti digitalizace, ať už jde o byznys consulting, implementaci datových řešení využívajících inovativní technologie jako big data, pokročilou analytiku, strojové učení, umělou inteligenci či internet věcí a podobně, až po vývoj mobilních aplikací, také marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

Pro úspěšnou digitalizaci společnosti je nutné kladné přijetí inovativních řešení jak interně, tedy ze strany zaměstnanců, tak externě mezi zákazníky. Vývoj nových produktů se neustále zrychluje a externí kreativní a marketingové agentury podle Filipa Líbala, generálního ředitele Probostonu, často tráví hodiny pochopením dané problematiky, poznáním klienta a testováním navrženého řešení bez podrobné znalosti reálného využití. To vše zpomaluje a prodražuje přechod k digitalizaci. Navíc s rizikem, že zaměstnanci ani zákazníci technologické změny nepřijmou.

“Společně s Adastrou jsme schopni vytvořit i zrealizovat marketingovou strategii pro implementaci nových řešení v oblasti digitalizace společností a představit ji jak v interní komunikaci, tak směrem ven k zákazníkům. Naše agentura se vždy zaměřovala na technologicky orientované klienty, kteří jsou totožní s cílovými skupinami Adastry, tedy na oblasti telca, pojišťovnictví a bankovnictví,“ vysvětluje Líbal.

Proboston bude i nadále působit na trhu jako samostatný subjekt, zároveň se integruje do organizační struktury Adastry v rámci byznysových řešení. Právě úzká provázanost technologií s marketingovou a komunikační strategií umožní zákazníkům Adastry dopřát jejich klientům skutečný zážitek z digitalizace. Pokud je marketingový tým součástí vývoje nových řešení od samého počátku, dochází podle zkušeností Adastry i Probostonu k výrazně lepšímu byznysovému využití daného řešení.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Zájem o nájemní bydlení roste. I přes zdražování.

Zájem o nájemní bydlení poslední dobou roste. Společně s tím se ale zvyšují také ceny nájmů. Na jeden byt se hlásí velký počet zájemců, mezi kterými si majitel může více vybírat. Čím dál častější jsou různé formy výběrového řízení na nájemníka.

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru