V rámci prodejen Adidas Factory Outlet spadá ta štěrboholská do konceptu Premium – zákazníci tak zde mohou oproti standartním pobočkám navíc nalézt řadu prémiových kolekcí jako Ivy Park, či Human Race.
Tento standard se zároveň vyznačuje nabídkou s vyšším podílem zboží s plnou velikostní řadou. Ve východní Evropě se prémiový koncept Adidasu nachází pouze dvakrát, jednou z nich je právě tuzemská pobočka v pražských Štěrboholech.
Mimo rozšíření plochy obchodu o 200 m2 prošel obchod zásadní modernizací a digitalizací. Značka tak bude ve sportovně laděném interiéru se zákazníky komunikovat i prostřednictvím desítek digitálních panelů a obrazovek, které jim mají pomáhat při orientaci v obchodě.
Současně se digitalizace systému promítla i do vnitřního fungování obchodu, který bude nyní daleko efektivnější a automatizovanější. Zásadní inovací prošly skladové procesy. Zaměstnanci mají díky speciální technologii nově přístup do celoevropského systému dostupnosti zboží přímo na obchodě.