Albert daroval 100 tisíc korun potravinovým bankám

Obchody Albert věnovaly potravinovým bankám dar ve výši 100 000 korun. Symbolický šek převzala v prostorách pražské Arcidiecézní charity v Karlíně ředitelka České federace potravinových bank Veronika Láchová. Darovaná částka podpoří logistiku darovaných čerstvých potravin a jejich rozvoz potřebným.

Obchody Albert darují neprodané potraviny již šest let a díky spolupráci s potravinovými bankami je nabízejí potřebným v různých regionech. „Jsme rádi, že tato úspěšná spolupráce se rozšířila během tohoto roku také na naše menší obchody a můžeme tak podpořit další organizace po celé České republice,“ řekl ředitel komunikace obchodů Albert Jiří Mareček.

Podle údajů České federace potravinových bank darovaly obchody Albert ve třetím čtvrtletí potřebným více než půl milionu porcí jídla, které představují 258 tun darovaných neprodaných potravin. „Albert tak patří mezi tři největší dárce na trhu. Oceňujeme navíc, že můžeme navázat na naše dlouhodobé partnerství a postupně testujeme i darování čerstvých produktů, jako je ovoce a zelenina, upřesnila ředitelka potravinových bank Veronika Láchová.

Čerstvé potraviny se k potřebným dostanou snadněji

Kromě pravidelného darování potravin se obchody Albert v listopadu zapojily také do 6. ročníku Národní potravinové sbírky. Díky štědrosti zákazníků se letos k potřebným v regionech dostalo téměř 34 tun potravin a drogerie.

Nyní věnoval řetězec Albert České federaci potravinových bank dar ve výši 100 tisíc korun. „Finanční dar významně přispěl na nákup užitkového automobilu s chladící vestavbou, kterou využijeme pro rozvoz čerstvých potravin,“ vysvětlila při převzetí symbolického šeku v prostorách jednoho z klientů – Arcidiecézní charity v Praze – Veronika Láchová.

Darování neprodaného jídla potřebným, které probíhá díky spolupráci s potravinovými bankami, je pro nás velmi důležitým rozšířením pomoci v sociální oblasti. Přitom podpora komunit a sociálně ohrožených dětí patří mezi dlouhodobé aktivity Nadačního fondu Albert. Ten podporuje dětské domovy a jiné organizace například prostřednictvím programu Bertík pomáhá nebo Obchůdky s Albertem a každý věnuje na podporu miliony korun,uzavřel Jiří Mareček.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Milujeme hrady a zámky. Návštěvnost je famózní

Názor
Návštěvníci, ti z tuzemska i ze zahraničí, mají rádi naše hrady a zámky. Historie v nich zhmotněná je jako magnet. Návštěvnost je famózní. Hradní správci, většinou mladší a nadšení lidé, zároveň do středověkých ochozů a věží vnesli marketing. Rozdělí i zříceninu na okruhy, vyšperkují je projekcemi nebo divadlem a pak tam rodina za víkend nechá i tisíce korun.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru