Aleš Stýblo z Lasvitu a Karel Soukeník z Akcenty vstoupili do VIGO Investments jako noví partneři

Personálie
Skupina VIGO Investments, do níž patří Direct pojišťovna, Direct auto, Birne, Fidoo a Direct nadace, informovala redakci FAEI.cz, že přibrala na palubu nové partnery. Od září se jimi stali Aleš Stýblo, který dosud řídil českou firmu s celosvětovým dosahem Lasvit, a Karel Soukeník, který působil ve Sberbank, Raiffeisenbank, Citibank a naposledy ve společnosti Akcenta.
Karel Soukeník začínal pracovní kariéru jako konzultant v McKinsey & Company. Poté pracoval více než deset let v bankovnictví v různých CFO/COO pozicích. Foto: Akcenta

Pavel Řehák, který je zakladatelem Directu a většinovým vlastníkem VIGO Investments, tak doplnil šestičlennou skupinu partnerů o dva další členy. „Mám velkou radost za tuto ohromnou posilu. Karel i Aleš během své kariéry několikrát dokázali, že neexistují malé ambice ani malé cíle. Stejně tak jsme silně kompatibilní hodnotově, v touze měnit svět kolem sebe k lepšímu,“ objasnil Řehák.

Aleš Stýblo bude v Direct family koordinovat napříč všemi firmami oblast podpory týmu, rozvoj firem, projekty nadace a zahraniční expanze. Karel Soukeník pak v rámci B2B byznysu Fidoo soustředí své kapacity na rozvoj digitálních produktů a služeb.

Stýblo vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, obor Ekonomika a management. V roce 2007 spoluzakládal společnost Lasvit, kterou vedl a současně předsedal správní radě Nadačního fondu Lasvit.

Během šestnácti let, které v Lasvitu strávil, se ze společnosti stala uznávaná mezinárodní značka, firma se čtyřmi výrobními závody a dvanácti obchodními pobočkami po celém světě.

Soukeník vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu UK, získal doktorát z ekonomie na CERGE UK. Pracovní kariéru začínal jako konzultant v McKinsey & Company. Poté pracoval více než deset let v bankovnictví v různých CFO/COO pozicích. Od roku 2018 se věnuje fintechu. Založil dig-it-ally, start-up s inovativní platformou pro B2B řešení. Od prosince 2022 je CTO Direct Fidoo.

Celá skupina Direct plánuje i pro příští rok další růst. „Už dávno se nepohybujeme jen kolem pojišťovny. Jsme tým lidí, kteří se snaží dodávat špičkovou péči a klientské zážitky v pojišťovnictví, službách spojených se životem s autem nebo ve finančním službách. Neustále se vyvíjíme a přemýšlíme, jak pomoct lidem dělat život lehčí,“ uvedl Pavel Řehák.

PSALI JSME:
V nejužším mrakodrapu na světě jsou také umělecká díla z Česka

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.