bool(false)

Američané klikají na diety stejně slepě jako na sex

Diety na internetu přitahují uživatele už téměř stejně jako porno a erotika. Podle nejnovější studie společnosti Intel Security klikají Američané na reklamy zázračných diet a fitness procedur slepě. Neohlížejí se na značné riziko virů, trojských koní a dalších kybernetických pastí, i když o něm ví. Podobně jako na stránky se sexem nebo odkazy s erotickým nábojem.

Diety na internetu přitahují uživatele už téměř stejně jako porno a erotika. Foto: Pixabay

Bezmála 90 procent spotřebitelů v USA ve věku 21 až 54 let je si vědomo případných rizik, ale přesto bezhlavě klikají na reklamy propagující diety a fitness.

„Průzkum odhalil, že když dojde na touhu po dokonalém těle, lidé jsou často ochotni obětovat své internetové bezpečí,“ shrnuje zpráva Intel Security.

Pekáč buchet za měsíc bez cvičení!

Obzvláště s tím, že každý chce být na léto krásný do plavek. Přitom stačí vlastně tak málo. Zdravý rozum. Ani nemusí člověk klikat na internetu. Stačí nejíst hamburgery s hromadou hranolek a kolou. A začít trochu klikat po ránu. Na podlaze, třikrát po deseti.

Třikrát týdně se proběhnout, do práce občas na kole, a uvědomit si, že ideální hubnutí jde pomalu. Tak dlouho, jako jsem tloustnul, hubnout. Rapidní úbytky jsou nesmysl. Všichni to vědí, ale stejně hledají zázračné pilulky a metody na „pekáč buchet za měsíc bez cvičení.“

„Kybernetičtí zločinci dokáží velmi dobře pochopit to, jak se dotazy zadávané do vyhledávače mění podle ročního období, přičemž následně dokáží tyto informace maximálně zneužít,“ potvrzuje Gary Davis pracující pro Intel Security.

Zbavte se 5 kil za jeden týden!

Dvě třetiny respondentů uvedly, že jsou ochotni sdílet informace jako e-mailová adresa (65 procent), polovina plné jméno (51 procent) nebo věk (50 procent) na webové stránce nebo u firmy v naději, že se jim podaří dosáhnout vysněné váhy nebo postavy. Přesto 35 procent respondentů neví, jak ověřit, zda je webová stránka bezpečná předtím, než zadají údaje k platbě nebo osobní informace.

Například reklama „Zbavte se 5 kil za jeden týden“ přitom může být znamením, že byste ke stránce měli přistupovat opatrně. Webové stránky nebo e-maily mohou obsahovat phishingové odkazy, které vás zavedou na stránku, kde můžete být svedeni poskytnutí svých osobních údajů kybernetickým zločincům nebo si do počítače stáhnete malware.

60 % si klikne na hloupou reklamu!

* 61 procent respondentů kliklo na reklamní odkaz, který nabízí dietní program

* 37 procent respondentů s větší pravděpodobností klikne na reklamní odkaz nebo článek nabízející tipy na dietu, pokud se v reklamě objeví nějaká celebrita.

* 30 procent respondentů průzkumu si zakoupilo výrobek přes reklamní odkaz, aniž by vědělo, zda jde o bezpečnou stránku.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}
Zobrazit pingbacky

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Zdraví

Boj o nekuřáctví: Vysoké daně, nebo omezování rizika?

Dnes považujeme za zcela normální, že se v práci nebo v dopravních prostředcích nekouří. Mnozí z nás si ale určitě pamatují, že ještě před sametovou revolucí se nejen v Československu vesele kouřilo téměř všude. Rok …

Šance na vyléčení rakoviny prostaty je vysoká

Rakovina prostaty je druhým nejčastějším onkologickým onemocněním mužů, každý rok jich u nás onemocní až sedm tisíc. Přesto, že rakovina prostaty většinou roste pomalu a obvykle je dobře léčitelná, ji podlehne téměř …

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …

U syndromu vyhoření platí, že nic na světě nevznikne náhle

Rozhovor
Syndrom vyhoření může postihnout každého. Podle lektorky společnosti 1. VOX a cvičitelky Pavly Svobodové nerozhoduje ani věk, ani povolání či pohlaví. „Na svých seminářích jsem se setkala s úspěšnými byznysmeny, s lidmi bez zaměstnání, ale i s lidmi velmi mladými a na první pohled zcela bezstarostnými, kteří syndromem vyhoření prošli,“ říká.
Rolovat nahoru