Aukro spouští spolupráci se Zásilkovnou

Aukro, největší české on-line tržiště, tento týden informovalo, že rozšiřuje nabídku přepravních metod a spouští přímou spolupráci se společností Zásilkovna. Nově je možné objednat doručení zásilky přímo v prostředí aukčního portálu bez nutnosti ručního přepisování údajů do systému dopravce. V pilotním režimu bude služba přístupná všem aktivním prodejcům s výjimkou těch, kteří jsou osvobozeni od poplatků.
Uděláme vše proto, aby byla Zásilkovna pro zákazníky Aukra preferovanou volbou, říká Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny. Reprofoto: Twitter

„Chtěli jsme zákazníkům Aukro zjednodušit posílání balíčků, a proto jsme se dohodli na spolupráci se Zásilkovnou. Nyní je možné odbavit přepravu v rámci našeho webu a samozřejmě lze i sledovat průběžný stav zásilky,“ informoval redakci FAEI.cz Jan Sadílek, CEO Aukro.

Nová služba podle něj přináší pro prodávající i kupující zvýšený komfort, vyšší kvalitu a také úsporu času. Zásilkovna má tisíce výdejních míst, a tak je poslání a vyzvednutí pohodlně dostupné. Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta, naší redakci sdělila, že dalším milionům zákazníků platformy Aukro se tak otevřel alternativní způsob doručení.

PSALI JSME:
Aukro nově garantuje vrácení peněz

Jak to prakticky bude fungovat? Prodejci mají od začátku tohoto týdne možnost vystavit nabídky s novým způsobem dopravy Zásilkovna přes Aukro. Při objednávání služby doručení balíčku přes web Aukro získá prodejce podací kód pro podání zásilky. Tu odnese na podací místo Zásilkovny, kde na základě podacího kódu získá štítek.

Ten nalepí na balíček, který je následně předán do přepravy ke kupujícímu. V okamžiku podání zásilky (předání na podacím místě) je prodávajícímu na jeho Aukro účet naúčtována částka za dopravu. Částka je pak fakturována spolu s ostatními poplatky Aukro na standardní faktuře. Přehled fakturovaných částek za dopravu vidí prodejce stejně jako rozpis ostatních poplatků v Moje Aukro.

PSALI JSME:
Zásilkovna končí spolupráci s Českou poštou. Hlavně kvůli nespokojenosti s kvalitou služeb

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.