„Chtěli bychom vyjádřit upřímnou soustrast rodinám pozůstalých a všem, které tato tragédie zasáhla. Naši klienti se na nás mohou obrátit přímo v klientském centru v Prešově, telefonicky nebo online. Situaci průběžně monitorujeme a jsme připraveni zlikvidovat škody ve zrychleném režimu,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele skupiny AXA Slovensko a Česká republika.
Průběh likvidace škody mohou klienti AXA sledovat online na internetu, jehož prostřednictvím také mohou předávat potřebné dokumenty, jako například fotografie škod, pořizovací doklady či účty za náklady spojené s likvidací škod. Mají tak vždy aktuální přehled o stavu svého případu, který může být díky této moderní formě komunikace rychleji vyřízen.
Klienti AXA mohou nahlásit škodu:
• Osobně na pobočce ve Slovenské ulici nebo v klientském centru v ulici Volgogradská od pondělí do pátku 8:30-17:00
• Telefonicky na lince +421911926932
• Online na odkazu: https://skody.axa.sk/hlasenie