Až 6,5 miliardy korun ročně „vyhazují“ Češi do kontejneru. Jen proto, že nezměnili dodavatele energií

V České republice je stále velký počet domácností i firem, které dosud nezměnily svého dodavatele energií, konkrétně je to více než 65 procent odběrných míst. Ročně tak Češi celkem přicházejí až o 6,5 miliardy korun ⃰ .Proto společnost Bohemia Energy, největší alternativní dodavatel energií v ČR, realizuje kampaň nazvanou Peníze, co nikdo nechce. Jejím cílem je ukázat, že právě změnou dodavatele, která je navíc velice jednoduchá, mohou lidé ušetřit značné peníze.

Vybrat si dodavatele energií je možné na českém trhu již několik let. Svého obchodníka však dosud nevyměnilo 60 procent odběratelů plynu, u elektřiny dokonce 70 procent. „Ačkoli Češi dnes celkem běžně mění svou banku či mobilního operátora kvůli úspoře několika set korun, změnu dodavatele energií zatím příliš neřeší. Přitom jde o velmi jednoduchý proces, kterého se není třeba obávat. Navíc v rodinném rozpočtu tak lze ušetřit výrazně více, řádově až tisíce korun,“ vysvětluje záměr kampaně Robert Chmelař, marketingový ředitel Bohemia Energy.

Již na konci srpna se po celé České republice objevily fialové kontejnery s nápisem „Peníze, co nikdo nechce“. Ty vzbudily pozornost široké veřejnosti i řady známých osobností: Leoše Mareše, Terezy Kerndlové, David Svobody, Petry Svobodové či Josefa Dostála. Ti o nich referovali na sociálních sítích a živě se diskutovalo, co je to za peníze, které nikdo nechce. Fialové kontejnery se tak staly hlavním motivem stejnojmenné kampaně, která nyní, již ve spojení se značkou Bohemia Energy, bude probíhat skrze různé komunikační kanály až do listopadu.

Kampaň má rovněž přesah i do oblasti společenské zodpovědnosti. „Pokud se kdokoli rozhodne, že o úspory na energiích nemá zájem, může peníze věnovat někomu, komu udělají radost. Stačí, když na webovou stránku www.penizeconikdonechce.cz napíše příběh, který by si podle něj zasloužil podporu. Každý týden pak vybereme nejlepší nápad a finančním příspěvkem pomůžeme k jeho realizaci,“ doplňuje Robert Chmelař.

⃰  Pro výpočet byl použit počet odběrných míst bez změny dodavatele podle OTE k 31. 7. 2017, produkt Jubileum Plus Bohemia Energy v porovnání se základní produktovou řadou vybraného dominantního dodavatele a průměrná spotřeba elektřiny a plynu v běžné domácnosti.

Sdílet:
  1. Tak u nás jsem si žádného podobného kontejneru nevšimla a to chodím vynášet tříděný odpad minimálně jednou týdně, u nás stojí klasika plast, papír, sklo a bio. Takže my na něj nejspíš ještě asi čekáme a nebo se k nám vůbec nedostane. Ale zrovna u Bohemia energy teda jsme a o cosi jsem už ušetřili, takže my v dohledné době teďka nic měnit nechceme, protože to máme zařízené ani ne dva roky.  

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Průzkum společnosti IBM: Obyvatelé střední Evropy důvěřují umělé inteligenci

Přibližně 90 % obyvatel střední a východní Evropy má obecné povědomí o umělé inteligenci, tak zní výsledky nejnovější studie společnosti IBM (NYSE: IBM) vypracované agenturou NMS Market Research. Přestože mnohým lidem chyběla osobní zkušenost s umělou inteligencí, více než 80 % respondentů očekává její širší …

První krypto-bankovní konference slavila úspěch

V Praze proběhla jedinečná událost, První krypto-bankovní mezinárodní konference. Nabitý sál unikátních prostor Empire Hall Slovanského domu hostil osobnosti tuzemské a světové bankovní scény, zástupce regulátorů, ale i uznávaných lídrů kryptokomunity, kteří diskutovali otázky budoucnosti bankovního sektoru a …

Nejčtenější

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru