Božkov Republica obohacuje své portfolio o dominikánský rum vyráběný tradiční metodou Solera

Božkov Republica odkazující na období první republiky uvádí pravý třtinový rum původem z Dominikánské republiky. Novinka je vyráběná metodou Solera dosud používanou zejména při výrobě prémiových rumů. Nejsilnější značka v kategorii navazuje novým vysoce kvalitním třtinovým rumem na své dosavadní úspěchy a pokračuje v podpoře růstu.
Božkov Republica uvádí pravý třtinový rum původem z Dominikánské republiky. Novinka je vyráběná metodou Solera dosud používanou zejména při výrobě prémiových rumů. Foto: Michal Prouza

„Velice nás těší, že Božkov Republica zaznamenává obrovský úspěch mezi spotřebiteli, kde vytvořila segment lokálních prémiových rumů. I proto se snažíme pravidelně přicházet s novinkami, ve kterých reagujeme na aktuální trendy. V současné době spotřebitelé vyhledávají třtinové rumy se sušším chuťovým profilem, z konkrétních destinací v Karibiku.

Proto uvádíme na trh náš nový dominikánský třtinový rum Božkov Republica Solera. Novinka je v rámci svého cenového segmentu unikátní využitím prémiové metody staření rumů Solera, přitom se nám podařilo ji uvést za atraktivní ‚Božkovskou‘ cenu,“ dodává Tomáš Hejkal, Marketing Director ve společnosti STOCK Plzeň-Božkov.

Novinka Božkov Republica se vyrábí v Dominikánské republice tradiční metodou Solera, která se dosud používala především u prémiových rumů. Její podstatou je umístění rumů v dubových sudech nad sebou do takzvaného pyramidového seskupení.

Každé patro obsahuje jinak starý rum, přičemž sudy jsou řazeny od nejstaršího po nejmladší. Tento proces zajišťuje optimální zrání. Božkov Republica Solera se vyznačuje jantarovou barvou, jemnou a přirozenou chutí s tóny karamelu, sušeného ovoce, citrusů, sherry, vanilky a koření.

Kategorie rumů je druhou nejrychleji rostoucí kategorií lihovin na českém trhu, přičemž právě Božkov Republica je v této kategorii jedničkou. Značce se od jejího uvedení na trh v roce 2018 podařilo i díky inovacím vytvořit zcela nový segment lokálních rumů s neuvěřitelným obratem téměř tří miliard korun.

Prioritou společnosti STOCK Plzeň-Božkov, pod kterou značka Božkov Republica spadá, bude i nadále podpora inovací, a právě novinka vyrobená metodou Solera má být jednou z nich.

Marketingová podpora

Uvedení novinky na trh bude podpořeno na sociálních sítích, v rámci PR a novým TV spotem, který připravila agentura Made by Vaculík. Ten bude ke zhlédnutí na televizních obrazovkách v období od dubna do června. Ve stejném termínu bude probíhat i on-line kampaň.

Kromě mediální podpory a PR se Božkov Republica zaměří i na podporu v místě prodeje. U retailu bude kladen důraz na sekundární vystavení, POS materiály a vizibilitu, v oblasti gastro se značka kromě vizibility a POS materiálů zaměří také na self runy.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.