Češi cestovky využívají, pokud jim pomůžou ušetřit. Nejvíce za poslední rok inzeroval Fischer

Z monitoringu reklamy Nielsen Admosphere aktuálně vyplývá, že v segmentu cestovních kanceláří měla nejvyšší hodnotu inzerce v posledních 12 měsících Cestovní kancelář Fischer, téměř 288 milionů korun. Podle výzkumu Nielsen Admosphere realizovaného na vzorku 500 respondentů z internetové populace 15 let Češi stále cestovní kanceláře využívají – zejména pokud je s nimi dovolená vyjde levněji.

Fischer, tedy největší inzerent v segmentu cestovních kanceláří v posledním roce, zároveň z TOP 5 kanceláří nejvíce navýšil hodnotu své inzerce oproti stejnému období předchozího roku, a to o 79 %. Druhá Invia.cz umístila mezi říjnem 2017 a zářím 2018 inzerci v hodnotě skoro 162 milionů korun, tedy o 18 % více než v předchozím období. Třetí nejobjemnější reklamu měl Čedok, v hodnotě bezmála 128 milionů korun. Na rozdíl od prvních dvou společností zaznamenal Čedok meziroční pokles hodnoty inzerce, a to o 25 %.

Novým trendem při cestování jsou snadno dostupné internetové aplikace, které slouží k zajištění ubytování, dopravy a jiných souvisejících záležitostí. Technicky zdatnější jedinec si pomocí nich pohodlně rezervuje během několika minut, co potřebuje. S názorem, že v dnešní moderní době nemají cestovní kanceláře příliš velkou přidanou hodnotu, se ve výzkumu Nielsen Admosphere ztotožňuje 46 % dotázaných. Navzdory tomu polovina lidí odpověděla, že raději cestuje s cestovní kanceláří, protože pak má větší pocit bezpečí a oceňuje možnost obrátit se na českého delegáta. 40 % pak souhlasí s argumentem, že cestovní kanceláře jsou pro ně klíčovým zprostředkovatelem, díky kterému ušetří čas i peníze. Nejvíce však uspělo tvrzení (54 %), že cestovní kanceláře lidé využívají tehdy, pokud je to vyjde levněji než oddělený nákup dopravy a ubytování.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.