Češi cestovky využívají, pokud jim pomůžou ušetřit. Nejvíce za poslední rok inzeroval Fischer

Z monitoringu reklamy Nielsen Admosphere aktuálně vyplývá, že v segmentu cestovních kanceláří měla nejvyšší hodnotu inzerce v posledních 12 měsících Cestovní kancelář Fischer, téměř 288 milionů korun. Podle výzkumu Nielsen Admosphere realizovaného na vzorku 500 respondentů z internetové populace 15 let Češi stále cestovní kanceláře využívají – zejména pokud je s nimi dovolená vyjde levněji.

Fischer, tedy největší inzerent v segmentu cestovních kanceláří v posledním roce, zároveň z TOP 5 kanceláří nejvíce navýšil hodnotu své inzerce oproti stejnému období předchozího roku, a to o 79 %. Druhá Invia.cz umístila mezi říjnem 2017 a zářím 2018 inzerci v hodnotě skoro 162 milionů korun, tedy o 18 % více než v předchozím období. Třetí nejobjemnější reklamu měl Čedok, v hodnotě bezmála 128 milionů korun. Na rozdíl od prvních dvou společností zaznamenal Čedok meziroční pokles hodnoty inzerce, a to o 25 %.

Novým trendem při cestování jsou snadno dostupné internetové aplikace, které slouží k zajištění ubytování, dopravy a jiných souvisejících záležitostí. Technicky zdatnější jedinec si pomocí nich pohodlně rezervuje během několika minut, co potřebuje. S názorem, že v dnešní moderní době nemají cestovní kanceláře příliš velkou přidanou hodnotu, se ve výzkumu Nielsen Admosphere ztotožňuje 46 % dotázaných. Navzdory tomu polovina lidí odpověděla, že raději cestuje s cestovní kanceláří, protože pak má větší pocit bezpečí a oceňuje možnost obrátit se na českého delegáta. 40 % pak souhlasí s argumentem, že cestovní kanceláře jsou pro ně klíčovým zprostředkovatelem, díky kterému ušetří čas i peníze. Nejvíce však uspělo tvrzení (54 %), že cestovní kanceláře lidé využívají tehdy, pokud je to vyjde levněji než oddělený nákup dopravy a ubytování.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Ondřej Synek se stal novou tváří skupiny AXA

Veslař, olympionik a několikanásobný mistr světa Ondřej Synek se stal oficiálním partnerem a tváří skupiny AXA Česká republika a Slovensko, která tak v Česku a na Slovensku posiluje svůj globální positioning …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru