Česká ikona mezi likéry – vychutnejte si to nejlepší, co Bartida nabízí

Příběh značky Bartida se začal psát před 17 lety. Od té doby prošla velkým vývojem a její portfolio se pyšní pestrou nabídkou tradičních českých likérů a destilátů původní a originální receptury. Ať už je vaším favoritem peprmintově Zelená, lahodně krémový Vaječňák nebo třeba voňavá Griotka, s těmito likéry nikdy nešlápnete vedle. Co se skrývá za úspěchem této značky? A jak to, že jsou její výrobky stále bezkonkurenční?
Ikonickým produktem značky Bartida je Čechy milovaná Griotka. Ilustrační foto: Stock Plzeň-Božkov

Značka Bartida byla založena v roce 2006 a od té doby je jejím hlavním motivem stavět nejen na tradici, ale i snaha posouvat své produkty každým dnem o krok dále. Díky pečlivě vybraným surovinám té nejvyšší kvality, promyšlenému a neuspěchanému postupu, a hlavně generacemi prověřeným recepturám, vznikají originální a vysoce kvalitní výrobky s příběhem.

Představme si českou klasiku – Bartida Zelená. Tento peprmintový likér postavil základy úspěšného portfolia Bartida Original a sklízí úspěchy dodnes. A není divu. Zelená od Bartidy se totiž pyšní přírodními výtažky z máty peprné a jemnou mentolovou chutí, kterou doplňuje výrazné peprmintové aroma.

Díky „zelenému“ úspěchu se postupně začalo portfolio značky rozrůstat o nové přírůstky. Například o výjimečný Bartida Vaječňák, který vyniká svou bohatou chutí a hustou konzistencí, která vznikla spojením vysokého obsahu vaječných žloutků s kvalitním třtinovým destilátem a malt whisky.

Zajímavostí tohoto likéru je to, že ačkoliv původně vznikl jako dárek pro zákazníky, právě díky své vysoké kvalitě a charakteristické chuti se stal natolik oblíbený, že se rozhodlo ho uvést na trh a zařadit jej do stálé nabídky.

Ikonickým produktem značky Bartida je také Čechy milovaná Griotka. Hustý tmavě červený nápoj nabízí vybalancovanou sladkokyselou chuť zralých višní, svěží ovocnou vůni, a navíc obsahuje i nízký dvacetiprocentní obsah alkoholu. Kromě těchto tří ikonických likérů nabízí Bartida ve svém portfoliu i dalších pět druhů likérů a čtyři skvělé pálenky a další alkoholické nápoje.

Každý nový produkt byl uváděn na trh s ohledem na spotřebitelské preference a celé portfolio značky se budovalo postupně tak, aby stále zůstal důraz na kvalitu a výjimečnou chuť, které jsou pro ni charakteristické. Jedno je ale všechny spojuje. Poctivá výroba, léty prověřené tradiční recepty, vysoce kvalitní ingredience a snaha neustále se posouvat kupředu.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Konec týrání, jatka budou na kamerách

Analýza
Česká vláda udělala další krok směrem k ochraně zvířat. Od začátku roku 2026 budou provoz na všech tuzemských jatkách monitorovat kamery. Ministerstvo zemědělství si od tohoto kroku slibuje výrazné omezení týrání zvířat při porážení.