Hlavním strůjcem úspěchu Bohemia Interactive byla on-line survival hra DayZ, kterou se v roce 2019 podařilo vydat po PC i ve verzích pro PlayStation 4 a Xbox One. Základní hry se v roce 2019 na všech platformách prodalo 1,1 milionů kopií a díky tomuto úspěchu se DayZ včetně DLC může pochlubit více než 5,8 miliony prodaných kusů celkem. Pozitivního přijetí se právě dočkalo i vydání prvního rozšíření pro DayZ s názvem Livonia, kterého se do této chvíle prodalo 400 tisíc kusů.
Trvalou popularitou se může pochlubit i vlajková loď Bohemia Interactive, série vojenských simulací Arma, studio připravilo její třetí díl arma3.com. Svědčí o tom více než 2,6 milionů prodaných kopií Arma 3 a všech placených DLC jenom v roce 2019, díky čemuž se celkový počet prodaných kusů Arma 3 vyšplhal na 5,5 milionů v případě základní hry a na 9,7 milionů kusů v případě placených DLC.
Po roce stráveném v Game Preview programu došlo v roce 2019 k vydání free to play loot‘n’shoot akce Vigor (vigorgame.com) pro Xbox One. Žánrově, stylizací i zasazením do poválečného Norska netradiční hra mezinárodní publikum jednoznačně zaujala, což dokládají skoro čtyři milionů hráčů, kteří Vigor do těchto dnů vyzkoušeli.
Před vydáním free to play verze jich při tom bylo zhruba 700 tisíc. Počet nových zájemců o Vigor navíc neustále stoupá, zejména díky zásobování komunity novým obsahem v rámci sezón, které reagují na přání hráčů.
Rok 2020 by měl být v mnoha ohledech převratný nejen pro Bohemia Interactive, ale i pro fanoušky her od této největší české herní společnosti. Čeká je například bližší představení nové technologie Enfusion, která bude hry od Bohemia Interactive pohánět řadu dalších let.