Český bezobalový průkopník Miwa má novou ředitelku HR a marketingové komunikace

Personálie
Česká společnost Miwa, která vyvinula systém minimalizující při nákupech jednorázové obaly, má novou ředitelku HR a marketingové komunikace, Lucii Bočkovou. Její nástup je součástí dlouhodobějšího posunu Miwy z někdejšího start-upu do pozice stabilizované menší až střední firmy spolupracující mimo jiné s několika nadnárodními maloobchodními řetězci, jako je Albert nebo Aldi.
Česká společnost Miwa, která vyvinula systém minimalizující při nákupech jednorázové obaly, má novou ředitelku HR a marketingové komunikace, Lucii Bočkovou. Foto: Miwa

Proto bude ke klíčovým úkolům Lucie Bočkové patřit vybudování pokročilých HR procesů a také znovuobnovený důraz na marketingovou komunikaci, na kterou firmě v nedávném období rychlého technologického růstu nezbývalo tolik času a energie. K minulým působištím nové členky vedení Miwy patřily například společnosti Avast nebo Vodafone.

„V rámci HR bych se v prvním období ráda zaměřila na nastavení odměňování, vzdělávání, procesu náboru, onboardingu a podobně. Firma nyní získává řadu zahraničních zakázek, čekají nás desítky či stovky nových instalací našich bezobalových stěn v supermarketech i jinde, nabíráme nové lidi například do oddělení Operations. K tomu už intuitivní a organické fungování HR nestačí. Chci zavést do našeho HR procesy a určitý řád, ale zároveň se vyhnout vytváření korporátu,“ říká Lucie Bočková.

PSALI JSME:
Impaktové investice? Neslibují zisk, ale pomáhají odhalovat problémy. Třeba pochybné zakázky

„Součástí mého plánu, který nyní začínám postupně realizovat, je i zavádění stále dosti nadstandardních benefitů jako neomezená dovolená nebo absolutní flexibilita týkající se toho, odkud budou naši lidé pracovat – zda z Kanárských ostrovů, firemní centrály v pražských Holešovicích nebo z domácího gauče,“ dodává nová ředitelka.

V rámci marketingu pak bude Lucie Bočková zastřešovat například PR aktivity, sociální sítě, spolupráci s influencery, ale i přípravu zcela nového marketingového konceptu včetně nastavení měřitelných marketingových cílů. Dále také public affairs v Praze i Bruselu.

Do Miwy přišla Lucie Bočková ze seniorní role v Avastu, kde se mimo jiné za HR tým podílela na akvizici firmy americkou společností NortonLifeLock. V minulosti také působila téměř osm let ve společnosti Vodafone, převážně na pozici Senior HR Business Partner. V mezidobí s manželem žili v Srbsku a Bulharsku, kde Bočková vedla tamní pobočku slovenské firmy Seiteq.

PSALI JSME:
Libuše Jurečková se stala od 1. ledna CFO Škoda Group

Lucie Bočková vystudovala andragogiku a personální řízení na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a na britské University of Leicester. Za nedílnou součást svého vzdělávání i manažerského vyzrávání ale považuje i výše zmíněný dlouholetý zahraniční pobyt nebo rodičovskou dovolenou se svými dvěma dětmi, která ji podle vlastních slov naučila nadhledu, trpělivosti a toleranci.

Mezi její koníčky patří hory v letní i zimní variantě, například ty v Jižním Tyrolsku. Ráda jezdí na silničním kole, a to i do kopců. Velmi ráda také jí nebo ochutnává dobré víno a seznamuje se s příběhy s vínem spojenými. Neodmyslitelně k ní vedle rodiny patří také její dva psi.

PSALI JSME:
Na psa se nezlobte. Odpovědný je páníček

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.