Český červený kříž díky projektu Procter & Gamble a COOP opět zajistí útulnější domov dětem v azylových domech

Díky dobročinné iniciativě společností Procter & Gamble a COOP bylo na pomoc dětem v nouzi vybráno 330 000 Kč. Finanční prostředky budou určeny na volnočasové aktivity pro děti a k obnově a zútulnění prostředí azylových domů Českého červeného kříže.
Letošní podpora byla zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně. Foto: Archiv

Předání šeku do rukou zástupkyně ČČK Miroslavy Jirůtkové završilo dobročinný projekt, do něhož se mohla zapojit veřejnost prostřednictvím svých běžných nákupů v obchodech COOP. Ze zakoupených produktů značek P&G od září do listopadu 2018 směřovalo 1 % z ceny na projekt, jehož výtěžek 330 000 Kč bude rozdělen na obnovu dětských pokojů a společných prostorů azylových domů v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně a na rozvíjející aktivity pro děti.

„Ráda bych za Český červený kříž poděkovala všem, kteří svými nákupy projekt podpořili. Díky této podpoře se nám opět podaří zútulnit prostředí, ve kterém dočasně nacházejí domov děti se svými matkami, které se ocitly ve složité životní situaci. Finanční prostředky chceme využít nejen na rekonstrukci interiérů našich zařízení a dětské léčebny, ale také na pořízení vybavení a aktivit, které pomáhají dětem smysluplně trávit volný čas,“ popisuje účel podpory Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Svou radost z úspěšně zakončeného projektu vyjádřila i Petra Černá zastupující obchodní oddělení COOP: „Za COOP, jako za partnera projektu, bych chtěla vyjádřit velikou vděčnost našim zákazníkům, kteří nám pomohli vybrat takto vysokou sumu. Díky nim si budou moct děti odnést hezčí vzpomínky z azylového domu, který se ze všech sil snaží zajistit pocit útulného domova a zároveň poskytuje zázemí a podporu k pomyslnému novému startu pro jejich maminky.“

Společnost P&G podala pomocnou ruku již poněkolikáté. „V podpoře Českého červeného kříže vidíme veliký potenciál, jelikož zde zřetelně vnímáme výsledky naší snahy. Každý rok sledujeme zkvalitnění zařízení, které zlepšuje rozvoj dětí. Projektem jsme opět dosáhli na prostředky, které budou do poslední koruny využity na rekonstrukci prostorů, zakoupení vzdělávacích potřeb a zájmových kroužků a kurzů pro děti,“ komentuje výsledek projektu Jana Ceehová, marketingová manažerka Procter & Gamble.

Ambasadorkou projektu byla zpěvačka Jitka Boho, která dodává: „Jsem ráda, že jsem mohla přispět ke skvělému výsledku. Při návštěvě v azylovém domě jsem se sama přesvědčila, že jakákoli pomoc udělá dětem obrovskou radost.“

Iniciativa Procter & Gamble na pomoc dětem v nouzi proběhla již počtvrté a pomohla zlepšit život stovkám dětí pobývajícím v zařízeních Českého červeného kříže. Letošní podpora byla zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Půjčit si od lidí, nebo od banky?

Půjčka od banky je stále tím prvním způsobem, který vytane lidem na mysli ve chvíli, kdy potřebují vyšší obnos. Hned za nimi zřejmě stojí půjčka od známých, která se obejde bez velkých úroků a zdlouhavé …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Obyvatel sídliště vyhodí ročně 33 kilogramy potravin

Analýza
Češi každoročně vyhodí do popelnic výrazně více potravin, než jsou si ochotni připustit. Dokládá to mimo jiné i aktuální výzkum Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Zjistil, že v koších skončí až 33 kilogramy potravinového odpadu.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru