Čeští smolaři v zahraničí

Pokud se chcete zasmát cizímu neštěstí, jste na správném místě. Tímto článkem totiž volně navazujeme na včerejší kuriózní hlášení klientů pojišťoven. Se svou trochou do mlýna totiž přispěla i ERV Evropská pojišťovna a v závěru roku nám do redakce poslala celou sbírku toho, co všechno se loni během cestování v zahraničí přihodilo jejím klientům.
Jezdit na tobogánu, kde není dost vody, končí bolestivými poraněními. Přesvědčily se o tom vloni tři mladé Češky v Bulharsku. Ilustrační foto: Pixabay.com

Zřejmě největší smolařkou byla v roce 2021 žena, která musela zrušit dovolenou hned po jejím nákupu, protože si ještě v pobočce cestovní kanceláře, kde zájezd koupila, zlomila nohu v kotníku, když přehlédla schod.

Podobně – také nikam neodcestoval –, ale z jiných důvodů na tom byl muž, který chtěl stornovat zájezd, protože omylem poslal peníze na jiný účet. I když peníze získal zpět, na dovolenou už odletět nechtěl. Špatné číslo účtu pro něj bylo jasným znamením, že nemá nikam cestovat.

PSALI JSME:
„Žádám o shovívavost. Tchýně mi to už spočítala!“ Aneb Kuriózní hlášení klientů pojišťoven

Pojišťovna vloni zaregistrovala i několik dvojnásobných smolařů. Jeden z jejích klientů si při snowboardingu v Itálii při pádu vyhodil rameno. Po odborném ošetření v blízké nemocnici se vrátil do penzionu, kde následujícího dne uklouzl na schodech a rameno si vykloubil znovu. Celá procedura s ošetřením se tak opakovala.

Další násobnou smolařkou se během letní dovolené v Řecku stala žena, které se během opalování na pláži podařilo hned dvakrát přisednout čmeláka, který ji pokaždé píchnul do hýždí. Prvotní ošetření místní pálenkou nestačilo a popíchané místo napuchlo, takže klientka musela na další píchnutí – tentokrát injekcí.

PSALI JSME:
Kuriózní hlášení klientů pojišťoven: Kroupy jako důkaz pro likvidátora uschovala v mrazáku

Bolestivá poranění na pozadí – a také a loktech – si během dovolené v Bulharsku loni přivodily také tři mladé ženy z Česka. Pracovník hotelového aquaparku je vpustil na tobogán, ale bohužel tam nebylo dost vody…

Pata a Mata v jedné osobě pak připomíná klient pojišťovny, který na dovolené v Bulharsku během spánku roztrhal deku, jíž byl přikrytý a navíc poškodil i židli. Když se ji následně pokoušel opravit, zničil ji ještě více.

PSALI JSME:
Zloděj vtipálek: „Sdílená auta teď frčí,“ houkl na majitele auta a odjel. Aneb Kuriózní hlášení klientů pojišťoven

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Pojištění

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

„Chytrá řešení“ jsou pro menší a střední firmy příliš nákladná

Průzkum
Pod pojmem „Úspory a chytrá řešení“ si majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků nejčastěji představují IT služby, zjednodušení, úsporu a efektivitu. Největší překážkou přijímání takových řešení ale podle nich je, že jsou příliš nákladná. Zjistil to výzkum, který pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) uskutečnila v únoru na vzorku 255 firem do 250 zaměstnanců agentura Ipsos.