Cofidis zjednodušuje financování nákupu zboží, spouští Pagodil

Přední nebankovní společnost Cofidis přichází na trh s novým řešením pro financování nákupu zboží či služeb. Jmenuje se Pagodil a navazuje na obdobné řešení fungující úspěšně v Itálii. Jeho největší výhodou je uživatelská jednoduchost pro obchodníky i klienty. Žádost o financování včetně okamžitého schválení totiž díky moderním technologiím zabere v mobilní aplikaci jen několik minut.

V Itálii funguje Pagodil na podobném principu už déle než 5 let a na tamějším trhu ho využívá přes 10 tisíc obchodních partnerů, kteří s ním ročně realizují okolo milionu finančních transakcí. Mezi obchodníky využívající Pagodil patří top značky v retailu.

„Z několikaletých zkušeností z Itálie víme, že díky jednoduchosti a rychlosti umožňuje Pagodil obchodníkům prodávat nejen více zboží, ale i dražší produkty. A v neposlední řadě také uskutečnit prodej zákazníkům s nedostatkem jednorázových financí,“ říká Cyril Křůpala, obchodní a marketingový ředitel společnosti Cofidis. To potvrzují také údaje z průzkumu mezi uživateli Pagodilu z Itálie, když 31 % zákazníků nakoupilo dražší zboží, než plánovalo, a to dokonce o 54 %. Další data ukazují, že 37 % zákazníků by svůj nákup bez Pagodilu vůbec neuskutečnilo.

Pagodil od Cofidisu výrazně zjednodušuje financování nákupu zboží díky automatickému vyplňování údajů o klientovi prostřednictvím technologie OCR (Optical Character Recognition). Obchodník do speciální aplikace pouze ofotí doklad totožnosti zákazníka a manuálně doplní jen 6 dalších údajů, zatímco při standardním nákupu zboží na splátky je v některých případech potřeba vyplnit ručně až 50 informací. Složitá není ani kalkulace, když obchodník v aplikaci zvolí jen cenu zboží, přímou platbu a počet splátek. Úrok a RPSN je vždy 0 %, klient tak nic nepřeplatí a platbu si vlastně pouze rozdělí na několik menších částí.

Financování skrze Pagodil je tak výrazně rychlejší než běžný nákup zboží na splátky a podstatně usnadňuje práci zaměstnancům. „Obchodníci většinou chtějí svým zákazníkům nabízet více možností financování nákupu zboží, ale na jedné straně bojují se složitostí formulářů a na straně druhé s časovou náročností celého procesu. Pagodil reaguje právě na tyto jejich výtky,“ říká Křůpala. Jednoduché a uživatelsky přívětivé řešení chce Cofidis využít i k oslovení segmentů, které tradičně nenabízejí svým klientům různé druhy financování. Zejména zubních ordinací, veterinárních klinik, optik, estetických klinik či fitness zařízení.

Kromě vyplnění údajů o klientovi se v aplikaci odehrává i samotné schválení včetně automatického posouzení údajů v registrech, které díky technologickému řešení probíhá okamžitě. Smlouvu následně klient podepíše prostřednictvím zabezpečeného SMS podpisu s certifikátem PostSignum od České pošty. Pagodil lze jako úvěr s nulovým navýšením sjednat od 2 000 Kč do 20 000 Kč na dobu od 3 do 12 měsíců. Další procesní a technologická vylepšení v aplikaci navíc Cofidis plánuje již na příští rok.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Milujeme hrady a zámky. Návštěvnost je famózní

Názor
Návštěvníci, ti z tuzemska i ze zahraničí, mají rádi naše hrady a zámky. Historie v nich zhmotněná je jako magnet. Návštěvnost je famózní. Hradní správci, většinou mladší a nadšení lidé, zároveň do středověkých ochozů a věží vnesli marketing. Rozdělí i zříceninu na okruhy, vyšperkují je projekcemi nebo divadlem a pak tam rodina za víkend nechá i tisíce korun.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru