ČSOB Pojišťovna spouští novou kampaň. Pojištění domácnosti ochrání i vašeho mazlíčka

ČSOB Pojišťovna 1. 10. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje pojištění domků a domácností Náš domov s podtitulem „Kdo pohlídá ty, kteří hlídají vás“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména  benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň podporuje komunikační linku skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci pojišťovny tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára.

Pro aktuální kampaň ČSOB Pojišťovna vybrala benefit, který koresponduje právě se psí  hrdinkou. Jde o ochranu domácích mazlíčků, která je součástí pojištění Náš domov. Klienti běžně nevědí, že jsou mazlíčci pojištěni jako součást domácnosti a pro řadu z nich to může být překvapení. Ochrana mazlíčka znamená, že pokud se v rámci živelné události něco stane klientovu mazlíčkovi, ČSOB Pojišťovna zaplatí např. jeho lékařské ošetření. Zvíře je navíc pojištěno bez limitu.

Kampaň je postavena na televizním spotu, kde si hlavní roli zahrála Maruška Doležalová s fenkou Bárou. Bára je v roli ochránce a stejně jako naše pojišťovna upozorňuje na různá rizika, které jsou spojena s bydlením. Jsou však chvíle, kdy i naše hrdinka Bára potřebuje ochranu. A je dobře, že naše pojišťovna myslí v pojištění domácnosti i na ni.

Klienti, kteří si sjednají pojištění Náš domov v době kampaně, obdrží drobný dárek – cedulku „Tady hlídám já!“ pro umístění na dveře, plot nebo branku.

Informace o kampani

Termín kampaně: 1. 10. – 30. 11. 2018.
Sdělení kampaně: Pojištění domácnosti Náš Domov ochrání i ty, kteří hlídají  vás.
Produktový benefit: Ochrana mazlíčků zdarma.
Použitá média:
TV spoty na stanicích Nova a Prima, OOH, Internetové bannery a POS materiály na prodejních místech.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

UniCredit Bank plní svým klientům vánoční přání

Kdo by nechtěl na Vánoce potěšit své blízké vysněnou dovolenou, novým kolem, romantickou novoroční večeří nebo jen potěšit sám sebe a splnit si dlouho odkládaný sen. UniCredit Bank se rozhodla svým klientům splnit jejich tajné vánoční sny. Ti mají nyní možnost vyjádřit svá přání, zaslat je do UniCredit Bank a …

Netradiční pojistné události někdy testují představivost pojišťoven i klientů

Před několika dny se stal v Českých Budějovicích bizarní případ. Divoké prase tam vběhlo do jednoho obchodu, ve kterém poškodilo interiér. Venku na ulici pak navíc srazilo k zemi vyděšenou cizinku. Scéna jak z Hrabalových Slavností sněženek se nestává každý den. Ale jihočeský divočák dokázal, není nereálná. Kryje …

Opravdu nesmí kapr chybět na štědrovečerní tabuli?

8 z 10 českých i slovenských domácností si od října 2017 do září 2018 zakoupilo ryby. Čerstvé ryby jsou důležitější v České republice, protože tvoří polovinu trhu v objemu. V průměrném koši čerstvých ryb mají v obou zemích největší podíl na celkovém nakoupeném množství kapr, losos a pstruh. Kapr je jedničkou …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru