Datart má novou tiskovou mluvčí

Personálie
Novou tiskovou mluvčí Datartu se stala Petra Psotková, která na pozici nahradila Olgu Dolínkovou. Do Datartu přišla z marketingové agentury Comtech_Can, kde působila na pozici Client Service Director. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě.
Novou tiskovou mluvčí Datartu se stala Petra Psotková. Foto: Datart

Marketingový tým maloobchodního prodejce má nového člena. Na pozici tiskové mluvčí nastoupila Petra Psotková, která v oblasti marketingové komunikace působí více než dvacet let. Po necelých dvou letech tak vystřídala dosavadní tiskovou mluvčí Olgu Dolínkovou.

Hlavním úkolem nové tiskové mluvčí bude komunikace s médii, podpora pozitivního vnímání značky a aktivity v oblasti společenské odpovědnosti, která je součástí strategického rozvoje značky Datart. Psotková do Datartu přichází z agentury Comtech_Can, kde působila na pozici Client Service Director.

PSALI JSME:
Michaela Sklenářová novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto

Během své kariéry se věnovala zejména řízení značek a aktivitám v oblasti public relations. Působila také v oblasti vzdělávání, a to jako externí vyučující na Fakultě multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Své profesní působení Psotková započala v komunikační agentuře Comtech_Can, kam nastoupila po vystudování Fakulty marketingových komunikací ve Zlíně. Následně se řadu let věnovala rodinnému projektu záchrany zámku Napajedla. Zkušenosti z oblasti cestovního ruchu poté zužitkovala v rámci řízení propagace Východní Moravy.

PSALI JSME:
Do funkce tiskového mluvčího České asociace pojišťoven nastoupí Tomáš Pavlík

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.