Marketingový tým maloobchodního prodejce má nového člena. Na pozici tiskové mluvčí nastoupila Petra Psotková, která v oblasti marketingové komunikace působí více než dvacet let. Po necelých dvou letech tak vystřídala dosavadní tiskovou mluvčí Olgu Dolínkovou.
Hlavním úkolem nové tiskové mluvčí bude komunikace s médii, podpora pozitivního vnímání značky a aktivity v oblasti společenské odpovědnosti, která je součástí strategického rozvoje značky Datart. Psotková do Datartu přichází z agentury Comtech_Can, kde působila na pozici Client Service Director.
Během své kariéry se věnovala zejména řízení značek a aktivitám v oblasti public relations. Působila také v oblasti vzdělávání, a to jako externí vyučující na Fakultě multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Své profesní působení Psotková započala v komunikační agentuře Comtech_Can, kam nastoupila po vystudování Fakulty marketingových komunikací ve Zlíně. Následně se řadu let věnovala rodinnému projektu záchrany zámku Napajedla. Zkušenosti z oblasti cestovního ruchu poté zužitkovala v rámci řízení propagace Východní Moravy.