David Novák povede marketing společnosti Knihobot

Do čela marketingu knižního secondhandu Knihobot nastupuje David Novák. Ve vedení se chce zaměřit na posílení a etablování značky v Německu tak, aby se stala silným knižním hráčem. O změnách společnost informovala portál Finanční a ekonomické informace (faei.cz).
Nový marketingový ředitel Knihobotu David Novák se zaměří na expanzi na zahraniční trhy. Foto: Knihobot

Novák do Knihobotu přichází po otcovské dovolené, během které působil jako expert na firemní kulturu a inovace. Většinu své profesní dráhy pracoval pro telekomunikační společnost Vodafone, kde v průběhu třinácti let získal široké zkušenosti v oblastech nákupu a prodeje terminálů, marketingu služeb i řízení komplexních změn.

V Knihobotu bude mít na starost vedení marketingových aktivit jednotlivých zemí a vytvoření strategie, která značku dokáže posunout především na zahraničních trzích, kam firma loni expandovala.

Firma se nyní soustředí na porozumění německému trhu, jeho zákonitostí, a především na poznání místních čtenářů. „V Německu chci za dva roky dosáhnout toho, co v Česku trvalo roky tři. Máme fungující byznys model, skvělý tým a není nic lepšího než společně bojovat za to, aby mohlo víc lidí přečíst víc knížek,“ věří David Novák.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB