David Schenk povede novou divizi Sazky

Personálie
Společnost Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti (Customer experience). Jejím cílem je zefektivnit práci se zákazníky, implementovat do procesů umělou inteligenci a díky digitalizaci procesů rychleji a přesněji reagovat na požadavky zákazníků.
David Schenk do Sazky nastoupil v roce 2015 s cílem vybudovat oddělení CRM. Nyní vede novou divizi firmy. Foto: Sazka

Ředitelem nově vzniklé divize se stal dosavadní manažer řízení vztahů se zákazníky (CRM) David Schenk, informovala firma redakci FAEI.cz. Základ nově vzniklé divize Customer experience vznikl spojením tří dosud samostatných oddělení: Kontaktního centra, Zákaznického backofficu a Oddělení reklamací.

„Sehrané týmy nyní propojíme v jeden funkční celek a doplníme o nástroje umělé inteligence, jako je nová generace chatbotů nebo rozšířený voicebot. Výsledkem by mělo být efektivní zvládnutí rostoucího počtu interakcí s našimi zákazníky a také zkvalitnění práce našich zaměstnanců, kterým odpadnou monotónní a stále se opakující úkoly a budou mít více času na zákazníky,“ vysvětlil Schenk.

„Umělá inteligence bude v nějaké formě součástí všeho, co dnes děláme. Hodně nástrojů již existuje a my je musíme začít používat a implementovat do naší každodenní práce,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka.

PSALI JSME:
Do Sazky přicházejí Radka Seberová a Rudold Reisner

Digitalizace procesů s sebou nese také důležitý aspekt — odbourávání „papírové“ komunikace. „S ohledem na životní prostředí budeme minimalizovat používání papíru. Jak v komunikaci s koncovým zákazníkem, tak v B2B komunikaci, stejně jako v rámci interních procesů u nás v Sazce,“ řekl Schenk.

Zákazníci navštěvující prodejní místa firmy tak budou mít již v příštím roce na výběr, zda u svých oblíbených produktů použijí papírovou, nebo digitální variantu. Jde o další krok v dlouhodobé strategii Sazky, která chce přecházet od tradičních papírových forem komunikace k většímu využití nových moderních technologií.

David Schenk do Sazky nastoupil v roce 2015 s cílem vybudovat oddělení CRM. Útvar má dnes přes 20 lidí. Schenk také dočasně ve firmě řídil divizi marketingu. Dříve působil ve společnostech Hewlett-Packard, L’Oreal, T-Mobile, O2, zejména v oblasti marketingu. Mezi jeho zájmy patří lyže, kolo, vysokohorská turistika a potápění. Má manželku a tři děti.

PSALI JSME:
Pavla Hobíková povede externí komunikaci v Sazce

Zavřít reklamu ×
  1. Sazka je loterie naprosto o ničem! Výhercům „rozdala“ 1 miliardu ale od sázejících inkasovala 250 miliard kč. Tak si to spočítejte….Na výhry jde necelé půl procenta a Komárek si nechá téměř vše.Taky kupuje loterie v Anglii a USA. Evropu má již téměř koupenou. Pro porovnání,v USA jde na výhry min. 95% a 5 % bere provozovatel loterie.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB