Do datasapiens vstoupila skupina českých investorů

Do datasapiens vstupuje skupina investorů, firma chystá expanzi. Společnost datasapiens založili v roce 2015 čtyři partneři, kteří spolupracovali na rozvoji obchodní sítě Tesco v evropském regionu. Zabývá se big data analýzou a monetizací obchodních a zákaznických dat retailových řetězců. Služby společnosti jsou dnes využívány v osmi zemích, mimo Česka a Slovenska také v Maďarsku, Srbsku, Holandsku, Švýcarsku či Norsku. Mezi její klienty patří oděvní řetězec Marks and Spencer, síť benzínových stanic Shell nebo lékárny Benu. Obě strany se dohodly, že detaily finanční transakce nebudou zveřejňovat.

Klub investorů zahrnuje mimo jiné bankéře a manažera Luboše Černého, marketingového experta Petra Pištěláka, prostřednictvím investičního vehiklu Fazole Ventures také Pavla Boušku, českého miliardáře, který je známý především díky byznysu s prémiovým jídlem pro psy, ale v poslední době i investicemi do řady firem a projektů mimo tento obor.

Luboš Černý k investici říká: Datová monetizace je služba, o které v následujících letech budou muset uvažovat všechny velké řetězce, a pokračuje: V datasapiens se přitom dali dohromady lidé, kteří nově vznikajícímu oboru opravdu rozumí, z technické i byznysové stránky. Investor Petr Pištělák jej doplňuje: „Když jsem poprvé viděl, jak funguje monetizační nástroj, hned jsem věděl, že tohle má obrovský potenciál. Bylo to po dlouhé době něco skutečně nového a zajímavého.

Nově získanou investici chce firma použít především na další rozvoj stávajících produktů a expanzi obchodu. Když získáme klienta, stává se, že po čase začneme zpracovávat data i pro jeho další pobočky v Evropě,“ říká Jiří Tošovský, jeden ze zakladatelů datasapiens, a pokračuje: „A to je náš cíl. Ukázat v jedné geografické oblasti, že datová monetizace funguje skvěle a nasadit takové řešení v pobočkách klienta po celé jeho síti.

Ústředí firmy datasapiens i po investici nadále zůstává v Praze, datasapiens po této investici začne hledat posily do software engineering týmu.

Více o datasapiens na www.datasapiens.co.uk.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jan Richtárik se stal majoritním vlastníkem CNC TVAR

Jan Richtárik, spoluzakladatel jedné z nejvýznamnějších evropských společností zabývajících se komplexním CNC velkoobráběním, CNC TVAR s.r.o. ze Stráže nad Nisou, se stal skrze mateřskou společnost jejím majoritním …

Cizinci staví bez oprávnění, úřady to neřeší

Na jednu stranu by se bez nich české stavebnictví neobešlo, na druhou za nimi zůstávají nekvalitní finální konstrukce, které se nezřídka musí složitě opravovat i v objektech, které už byly předány do užívání: Tak …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Devět z deseti rodičů dává dětem kapesné. Nejčastěji kolem pěti stovek měsíčně

Průzkum
Typické české dítě jako kapesné od svých rodičů dostává kolem 500 Kč měsíčně, rodiče mu je vyplácí pravidelně každý měsíc a nejčastěji v hotovosti. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank. Oceňujeme, že banka šetření neprezentuje jako „reprezentativní průzkum“, což při pěti stech respondentů činí řada jiných firem.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru