Do Humpolce přivezli druhého delfína

Velký modrý delfín, hlavní cena 16. ročníku soutěže Marketér roku, je v Humpolci. Jeho čerstvým držitelem se stal ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták. Česká marketingová společnost cenu udělila „za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci Svět se zbláznil, držme se, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli“. Cenu obdržel v roce 2011 také spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Čerstvým držitelem Velkého modrého delfína, hlavní ceny 16. ročníku soutěže Marketér roku, se stal ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták. Foto: Pivovar Bernard

Rodinný pivovar Bernard v březnu uvedl na televizní obrazovky a sociální sítě neobvykle zpracovaný a dlouhý spot Svět se zbláznil, držme se. Pivovar v něm nepropaguje žádný výrobek ani značku. „Lidé byli unavení z protiepidemických opatření a bez vyhlídek na zlepšení. Chtěli jsme jim dodat sílu a pozitivní myšlení,“ vzpomíná na motiv kampaně Tomáš Lipták.

„Dlouho po spuštění kampaně jsme dostávali skutečně stovky a stovky reakcí, pochvalných a děkovných, někdy i hodně důvěrných. Lidé psali, že jim chybí jejich blízcí, se kterými se už dlouho nemohli setkat, nebo dokonce o tom, že o ně přišli. Bylo to silné. Odhaduji, že běžně takové reakce do agentur a firem nechodí. Odezva nám násobně vracela nám energii, kterou jsme do příprav vložili,“ rekapituluje výsledky kampaně Tomáš Lipták. „Spot měl i pozitivní komerční efekt, který jsme ale nesledovali a nevyčíslovali.“

Kromě silného motivu a načasování se pivovaru vyplatila i odvaha. Spot je černobílý, dlouhý netradičních 90 vteřin, beze slov. „Prosadili jsme si dlouhou stopáž i proti dobře míněným radám zkušenějších matadorů z reklamních agentur, kteří nás přemlouvali do kratších sestřihů, klipovitosti. V tom naše sdělení ale nebylo,“ ohlíží se Tomáš Lipták.

Autorem námětu a scénáře je Jiří Mádl, který i vedl natáčení jako režisér. Spojil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích spotu. K vyprávění nebylo potřeba slov, příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain v provedení klavíristy Petra Maláska.

„Děkuji Jirkovi Mádlovi za skvělý nápad, se kterým jsme zcela souzněli, což byl první krok k úspěšné spolupráci. Poděkování patří i všem z realizačního týmu agentury Dawson production a kolegům z pivovaru,“ uzavírá Tomáš Lipták.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.