Do Humpolce přivezli druhého delfína

Velký modrý delfín, hlavní cena 16. ročníku soutěže Marketér roku, je v Humpolci. Jeho čerstvým držitelem se stal ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták. Česká marketingová společnost cenu udělila „za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci Svět se zbláznil, držme se, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli“. Cenu obdržel v roce 2011 také spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Čerstvým držitelem Velkého modrého delfína, hlavní ceny 16. ročníku soutěže Marketér roku, se stal ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták. Foto: Pivovar Bernard

Rodinný pivovar Bernard v březnu uvedl na televizní obrazovky a sociální sítě neobvykle zpracovaný a dlouhý spot Svět se zbláznil, držme se. Pivovar v něm nepropaguje žádný výrobek ani značku. „Lidé byli unavení z protiepidemických opatření a bez vyhlídek na zlepšení. Chtěli jsme jim dodat sílu a pozitivní myšlení,“ vzpomíná na motiv kampaně Tomáš Lipták.

„Dlouho po spuštění kampaně jsme dostávali skutečně stovky a stovky reakcí, pochvalných a děkovných, někdy i hodně důvěrných. Lidé psali, že jim chybí jejich blízcí, se kterými se už dlouho nemohli setkat, nebo dokonce o tom, že o ně přišli. Bylo to silné. Odhaduji, že běžně takové reakce do agentur a firem nechodí. Odezva nám násobně vracela nám energii, kterou jsme do příprav vložili,“ rekapituluje výsledky kampaně Tomáš Lipták. „Spot měl i pozitivní komerční efekt, který jsme ale nesledovali a nevyčíslovali.“

Kromě silného motivu a načasování se pivovaru vyplatila i odvaha. Spot je černobílý, dlouhý netradičních 90 vteřin, beze slov. „Prosadili jsme si dlouhou stopáž i proti dobře míněným radám zkušenějších matadorů z reklamních agentur, kteří nás přemlouvali do kratších sestřihů, klipovitosti. V tom naše sdělení ale nebylo,“ ohlíží se Tomáš Lipták.

Autorem námětu a scénáře je Jiří Mádl, který i vedl natáčení jako režisér. Spojil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích spotu. K vyprávění nebylo potřeba slov, příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain v provedení klavíristy Petra Maláska.

„Děkuji Jirkovi Mádlovi za skvělý nápad, se kterým jsme zcela souzněli, což byl první krok k úspěšné spolupráci. Poděkování patří i všem z realizačního týmu agentury Dawson production a kolegům z pivovaru,“ uzavírá Tomáš Lipták.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB