„V době covidových omezení jsme masku prezentovali jako malé domácí wellness, kdy si lidé mohou dopřát svou chvilku klidu, relaxu a harmonizujícího efektu na tělo i mysl. A vsadili jsme na on-line prodej přes e-shop,“ říká podnikatelka s tím, že si produkt během krátké doby našel své odběratele z celé republiky.
„Pravdou je, že z počátku objednávky posílali hlavně muži, kteří chtěli svým partnerkám a manželkám dopřát chvilku odpočinku alespoň doma, když nebyly přístupné lázně a kosmetická a wellness studia,“ říká a dodává, že zejména muži využívali toho, že k balení luxusních hřejivých masek si mohli u dodavatele objednat i vzkaz.
„Třeba k narozeninám či k svátku,“ vysvětluje Sekulová a doplňuje, že poměr mezi pohlavími se velmi rychle změnil: „Ženy si už náš produkt vyzkoušely a už si nás kupují samy“. Hřejivá oční maska Belnuit přesto podle ní letos aspiruje na to, aby se stala jedním z bestsellerů vánočních „beauty“ dárků: „Muži teď mají originální alternativu k tradiční vánoční dárkové kosmetice a parfémům.“
Samozahřívací relaxační oční masky, jak zdůrazňuje Sekulová, splňují normy pro zdravotnické prostředky (certifikace ISO13485, CE a FDA zajišťující bezpečnost výrobků). Jsou vyrobeny ze 100% bavlněné netkané textilie určené pro medicínské účely a dosahují nulového alergického a virového testu.