EET? Budete překvapeni. Jde to i zdarma a bez starostí

Společnost helloCash představila ojedinělé řešení registračních pokladen, tzv. EET, pro povinné subjekty všech velikostí. Jeho revolučnost spočívá v tom, že jej lze provozovat přes internet nebo jako aplikaci na jakémkoli zařízení – PC, chytrém telefonu nebo tabletu – s libovolným operačním systémem. V základní webové verzi, avšak plně a neomezeně funkční, je aplikace dostupná zcela zdarma.

Do konce března lze zdarma vyzkoušet také placené verze včetně prémiové (střední za 49 Kč/měsíc, prémiová za 149 Kč/měsíc) které nabízí řadu dalších funkcí, jako jsou správa pracovní doby, skladové hospodářství a inventury, automatické denní uzávěrky nebo rozhraní pro čtečky čárových kódů.

Pokladní systém helloCash přináší základní EET řešení zdarma jako jediný na trhu. Je uživatelsky jednoduchý a navržený pro potřeby podnikatelů. Jediný krok, který je k pořízení nutný, je registrace na stránkách helloCash. Nejsnáze dostupná a nejlevnější registrační pokladna, na jejímž vývoji se podíleli i samotní zákazníci, samozřejmě splňuje všechny zákonné požadavky. Systém se již osvědčil v Rakousku, kde získal více než 15 000 zákazníků.

 „Náš systém je k dispozici ihned každému, kdo má připojení k internetu, třeba i mobilní. Uživatelé nemusí utrácet za žádný specializovaný hardware. Využít jej může snadno například i živnostník, který za zákazníky cestuje,“ říká Anna Zálešáková, zakladatelka společnosti helloCash. „Ačkoli nabízíme základní verzi systému zdarma, podnikatelé, kteří zvolí tuto variantu, nemusí mít žádné obavy, že bychom se jim již dále nevěnovali. V prvních měsících poskytuje našim českým zákazníkům zcela zdarma i telefonní podporu.“

 Společnost helloCash nabízí tři verze odstupňované podle funkčního vybavení, přičemž všechny splňují veškeré zákonné požadavky.

Bezpečnost zajišťuje vícenásobná ochrana dat a šifrování při přenosu.

Nechybí pokladní kniha s chronologickým řazením, adresář zákazníků, import a export dat například pro daňového poradce nebo podpora různých způsobů platby.

Pokladnu helloCash si může podnikatel přizpůsobit podle specifik svého oboru. Poskytovatel vedle obecného nastavení nabízí také již hotovou variantu pro gastronomické provozy.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky Tiskové zprávy

GDPR se blíží, v Česku o něm neví pětina firem

25. května 2018 vychází v platnost nové nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů neboli GDPR. V Česku ale pětina firem o novince neví nebo netuší, co pro ně znamená. To je vůbec nejhorší výsledek ze zkoumaných evropských zemí, na které se nařízení vztahuje. Jak vyplývá z aktuálního průzkumu EOS Group v 17 …

Platforma ELIIT chce vzdělávat sportovce v přípravě na sportovní důchod

Sportovní důchod zůstává pro vrcholové sportovce obrovskou výzvou. To platí v Česku i ve světě, a to včetně špičkových soutěží, jako jsou americká NFL nebo NBA. Podle některých zdrojů například čtyři z pěti hráčů amerického fotbalu do pěti let po ukončení kariéry vyhlásí osobní bankrot respektive zažijí výrazné …

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Běžní spotřebitelé vs. „podvedení klienti“

NázorTéma týdne
Je s podivem, že jsou to více než dva měsíce, co tuzemská média začala informovat o aktivitě „poškozených klientů“ pojišťoven v oblasti investičního životního pojištění (IŽP), ale žádné z nich se blíže nepozastavilo nad „modelovými příklady“, které na březnové tiskové konferenci představil Jiří Chvojka. Mluvíme o paní z Prahy, co měla sjednáno devět IŽP a o pánovi z Moravy, jenž vložil do finančního produktu, …
Rolovat nahoru