FIXED.zone citelně posiluje marketing, do jeho čela přichází z WMC Grey Jan Plajner

Kdo by neznal české značky Kofola, DATART, ŠKODA Auto, Česká Zbrojovka, Semtex nebo BATA. Nyní mezi ně bude chtít Jan Plajner, z pozice nového marketingového ředitele společnosti FIXED.zone, zařadit i značku FIXED.
Jan Plajner vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou. Nyní přichází do čela marketingu FIXED.zone. Foto: FIXED.zone

Jeho téměř desetiletá práce v agentuře WMC Grey na pozicích od account managera až po business development a šéfa strategického oddělení pomáhala budovat známost a sílu 25 značek předních českých firem. Teď je na řadě společnost FIXED.zone, jako evropský lídr ve výrobě a distribuci vysoce kvalitního příslušenství pro mobilní zařízení.

„Úspěšný příběh české značky FIXED pokračuje. Před rokem jsme uskutečnili jednu z historicky nejúspěšnějších veřejných nabídek akcií. S částí získaného kapitálu zahajujeme ve spolupráci s reklamní agenturou WMC Grey naši marketingovou ofenzívu. Honza je pro nás příslibem, že čeští a za čas i evropští spotřebitelé budou při pohledu na příslušenství pro chytré telefony, tablety a nositelnou elektroniku se značkou FIXED vědět, že jde o mimořádně kvalitní výrobky s propracovaným designem od dynamické české firmy. Proto také na příští rok zdvojnásobíme rozpočet na komunikaci,“ uvedl Daniel Havner, zakladatel společnosti FIXED.zone.

„Vstupuju do firmy, kterou založil a vede sebevědomý a vizionářský tým mimořádných osobností. Nyní chci naplnit svoji vizi posilování značky FIXED jak v ČR, tak v zahraničí a podpořit další expanzi společnosti. Jsem zodpovědný za kompletní komunikační mix a všechny marketingové aktivity ve FIXED.zone. Chci se rovněž zaměřit na zatraktivňování značky směrem ke stávajícím či potenciálním investorům a významnou roli budou rovněž hrát témata a aktivity v oblasti ESG, kde stanovujeme naší baseline a v období 2030 až 2035 chceme dosáhnout uhlíkovou neutralitu,“ doplnil Jan Plajner.

Jan Plajner vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou. V roce 2011 nastoupil do reklamní agentury WMC Grey, kde se postupně vypracoval až na pozici šéfa strategického oddělení. V agentuře působil až do konce října 2022. V roce 2013 založil Secret of raw – první raw food restauraci v ČR. Ve volném čase se věnuje rodině a rád objevuje kultury národů prostřednictvím jejich kuchyně.

Českobudějovická značka FIXED vyvíjí a vyrábí příslušenství k telefonům tabletům a nositelné elektronice, které je chrání, zjednodušují jejich používání a rozšiřují jejich potenciál využití v reálném životě. V Prostějově vlastní a provozuje FIXED.zone od roku 2014 rukodělnou výrobu luxusních kožených peněženek a pouzder. Společnost v současnosti zaměstnává více než 90 lidí. Od listopadu 2021 se akcie FIXED.zone obchodují na trhu START pražské burzy.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Na trh míří nová česká whisky Prádlo

Všechno má svůj čas a ty nejlepší věci musí pořádně dozrát. Ten správný čas právě nadešel pro novou českou whisky. Jmenuje se Prádlo a STOCK Plzeň – Božkov ji nově zařazuje vedle svých prémiových distribučních …

Hledání práce online: Tipy pro úspěch

Vítejte v digitálním věku, kde hledání práce online se stalo nejen běžnou praxí, ale i klíčem k úspěchu v kariéře. V tomto článku vám poskytneme užitečné tipy a triky, jak si zvýšit šance na úspěch při hledání práce …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Bojíme se nedostatku peněz v důchodu, tvrdí většina Čechů

Průzkum
Jen o něco málo více než třetina obyvatel České republiky, kteří dosud nedosáhli důchodového věku, se neobává nedostatečného finančního zajištění v důchodu. Více než tři pětiny tvrdí, že strach mají. Vyplývá to z výsledku šetření, které redakci FAEI.cz poskytlo Centrum pro výzkum veřejného mínění (CVVM).