FIXED.zone citelně posiluje marketing, do jeho čela přichází z WMC Grey Jan Plajner

Kdo by neznal české značky Kofola, DATART, ŠKODA Auto, Česká Zbrojovka, Semtex nebo BATA. Nyní mezi ně bude chtít Jan Plajner, z pozice nového marketingového ředitele společnosti FIXED.zone, zařadit i značku FIXED.
Jan Plajner vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou. Nyní přichází do čela marketingu FIXED.zone. Foto: FIXED.zone

Jeho téměř desetiletá práce v agentuře WMC Grey na pozicích od account managera až po business development a šéfa strategického oddělení pomáhala budovat známost a sílu 25 značek předních českých firem. Teď je na řadě společnost FIXED.zone, jako evropský lídr ve výrobě a distribuci vysoce kvalitního příslušenství pro mobilní zařízení.

„Úspěšný příběh české značky FIXED pokračuje. Před rokem jsme uskutečnili jednu z historicky nejúspěšnějších veřejných nabídek akcií. S částí získaného kapitálu zahajujeme ve spolupráci s reklamní agenturou WMC Grey naši marketingovou ofenzívu. Honza je pro nás příslibem, že čeští a za čas i evropští spotřebitelé budou při pohledu na příslušenství pro chytré telefony, tablety a nositelnou elektroniku se značkou FIXED vědět, že jde o mimořádně kvalitní výrobky s propracovaným designem od dynamické české firmy. Proto také na příští rok zdvojnásobíme rozpočet na komunikaci,“ uvedl Daniel Havner, zakladatel společnosti FIXED.zone.

„Vstupuju do firmy, kterou založil a vede sebevědomý a vizionářský tým mimořádných osobností. Nyní chci naplnit svoji vizi posilování značky FIXED jak v ČR, tak v zahraničí a podpořit další expanzi společnosti. Jsem zodpovědný za kompletní komunikační mix a všechny marketingové aktivity ve FIXED.zone. Chci se rovněž zaměřit na zatraktivňování značky směrem ke stávajícím či potenciálním investorům a významnou roli budou rovněž hrát témata a aktivity v oblasti ESG, kde stanovujeme naší baseline a v období 2030 až 2035 chceme dosáhnout uhlíkovou neutralitu,“ doplnil Jan Plajner.

Jan Plajner vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou. V roce 2011 nastoupil do reklamní agentury WMC Grey, kde se postupně vypracoval až na pozici šéfa strategického oddělení. V agentuře působil až do konce října 2022. V roce 2013 založil Secret of raw – první raw food restauraci v ČR. Ve volném čase se věnuje rodině a rád objevuje kultury národů prostřednictvím jejich kuchyně.

Českobudějovická značka FIXED vyvíjí a vyrábí příslušenství k telefonům tabletům a nositelné elektronice, které je chrání, zjednodušují jejich používání a rozšiřují jejich potenciál využití v reálném životě. V Prostějově vlastní a provozuje FIXED.zone od roku 2014 rukodělnou výrobu luxusních kožených peněženek a pouzder. Společnost v současnosti zaměstnává více než 90 lidí. Od listopadu 2021 se akcie FIXED.zone obchodují na trhu START pražské burzy.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Covid jako šance. Malí farmáři prodali více vína i bioproduktů

Analýza
Ve všeobecné vlně stížností mnoha firem, jak koronavirová pandemie negativně dopadla na jejich podnikání, existují i výjimky. Mezi ty překvapivé patří drobní zemědělci, kteří si i v tak těžké situaci dokázali poradit a v druhé vlně pandemie dokonce zaznamenali zvýšený zájem například o víno nebo bio lokální produkty.