Generali chatuje se svými klienty a přidává další možnost v podobě Facebook messengeru

Rychlost, anonymita a především snadná dostupnost jsou důvody, proč klienti při komunikaci s Generali pojišťovnou volí chat. Od jeho spuštění na webu v roce 2015 se ukázalo, že jde o formu, kterou klienti a zájemci o pojištění hojně a především opakovaně využívají.

“Za letošních devět měsíců jsme odbavili více než 22 tisíc chatů, což představuje 117 online rozhovorů denně,” říká Irena Sulovská, manažerka Klientského centra Generali. “Jako první pojišťovna v Česku jsme na začátku října spustili možnost chatování také přes Facebook messenger. V našem uvažování je instant messaging jednoznačně trend, který chceme do budoucna podporovat. Výhledově tak plánujeme do naší komunikační platformy připojovat i další oblíbené aplikace, jako jsou WhatsApp nebo Viber,” upřesňuje Pavel Mužík, manažer online týmu Generali.

NENÍ CHAT JAKO CHAT

Tým, který se chatování v Generali věnuje, aktuálně čítá 17 operátorů, z nichž 4 jsou na tuto formu komunikace “garantovaní”. “Každý kolega se dokáže věnovat i více chatům najednou, nicméně preferujeme odbavování jedné komunikace s klientem. Průměrný online rozhovor přitom trvá kolem 9 minut,” upřesňuje Irena Sulovská. Klienti mají navíc možnost si chat nechat zaslat na e-mail nebo si ho uložit do svého zařízení.

Každý chat je přitom originálem. Ve více než polovině případů se klienti ptají na obecné věci spojené s pojištěním vozidel nebo cestovním a životním pojištěním. Zbývající dotazy se týkají konkrétních pojistných smluv. “Z našich zkušeností vyplývá, že lidé jsou v rámci chatování mnohem více sdílnější a ztrácejí zbytečný ostych. Využívají navíc možnosti, že svůj dotaz vyřídí v pohodě i třeba cestou do práce, aniž by museli vytáčet telefonní číslo a čekat na spojení s operátorem,” vysvětluje Irena Sulovská.

LIDÉ SE DOKÁŽÍ ODVÁZAT

Chatování s sebou samozřejmě nese i celou řadu kuriózních momentů, které jsou více či méně úsměvné. Výjimkou nejsou případy, kdy klienti zvou chatující kolegyně z Klientského centra na kávu, rande nebo přicházejí dokonce i nabídky k sňatku. Chat využívají také děti při vypracování domácích úkolů, kdy mnohdy prosí o pomoc s některými maličkostmi.

Když se lidé odváží, může to mít kvůli anonymitě chatu i negativní rozměr v podobě ostřejších výrazů. S tím si ale profesionálové, kteří se chatu v Klientském centru věnují, dokáží poradit.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Tipy na dárky, které pomáhají. Jaké jsou mezi Čechy nejoblíbenější?

Dárky, které pomáhají potřebným, jsou mezi Čechy čím dál tím oblíbenější. Nabízí totiž netradiční způsob, jak obdarovat blízké a zároveň udělat dobrý skutek. Koupí dárkového certifikátu lidé ročně přispějí až statisíce korun na pomoc lidem v nouzi doma i v zahraničí.

Zaměstnanci Sberbank splnili více než 300 vánočních přání

Zaměstnanci Sberbank plní vánoční přání dětem a seniorům. Klientům domovů seniorů či dětem pobývajícím v dětských domech nakoupili přes 300 dárků, o které si napsali Ježíškovi. Na Štědrý večer si tak ti mladší rozbalí vytouženou panenku, auto na ovládání, dřevěné kostky nebo stavebnici, ti starší pak pěknou …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Měli by mít Češi na trhu práce přednost? V Česku už pracuje přes půl milionu cizinců

Analýza
Nadprůměrně pozitivní ekonomický vývoj Česka a vysoká životní úroveň, která je na obdobné té v západoevropských zemích. To jsou lákadla pro kvalifikované pracovní síly ze zemí severní, západní a jižní Evropy. Od našeho vstupu do EU v roce 2004 v Česku značně přibylo zaměstnaných cizinců z ekonomicky vyspělejších evropských zemí – za prací k nám přišlo 25 tisíc nových pracovníků.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru