Do soutěže, jež poběží od začátku listopadu do konce ledna 2018, se mohou zapojit nejenom noví klienti, kteří si sjednají povinné ručení nebo havarijní pojištění, ale také ti stávající s výše zmíněnými autopojištěními. Pro účast v soutěži se stačí zaregistrovat na speciální microsite www.vyhrajtesgenerali.cz, kde se vyplní pouze stručné údaje. Soutěží každá uzavřená a zaplacená smlouva na motorové vozidlo – tedy nejenom na osobní automobil. Čím více smluv, tím větší šance na úspěch.
Hlavními výhrami přitom jsou designové auto Fiat 500X a trojice ikonických skútrů Vespa Primavera 125. Některé ceny se losují každý týden, kdy své majitele najde vždy osm stylových kávovarů De´Longhi, každý 100. registrovaný účastník pak vyhrává luxusní deštník. “Výběrem cen v líbivém italském designu a jejich barevností se rádi hlásíme k zemi, odkud naše značka pochází,” komentuje Zdeněk Mrkva.
Majitel hlavní ceny pak dostane svůj nový Fiat 500X nejen obutý na zimních kolech, aby mohl hned a bezpečně odjet (s letními koly v kufru), ale také bude mít auto na první rok pojištěné u Generali.
MEDIÁLNÍ PODPORA
Kampaň se během listopadu a prosince v podobě 15vteřinového spotu objeví v síti televizních stanic Prima. Komunikačně kampaň podpoří také 30vteřinový radiový spot v sítích Radiohouse a Radio United. “V mediálním mixu počítáme se sociálními sítěmi a vybranými online médii, kde nasadíme bumpery a další typy spotů i bannerů,” upřesňuje Zdeněk Mrkva.
Kompletní kreativu kampaně připravili Young & Rubicam, nákup médií pro Generali zajišťují agentury OMD, CAN Media a PRIA.