Generali v kampani na autopojištění soutěží o stylové italské dárky

Podzimní kampaň Generali se točí kolem autopojištění. “Vedle kvalitního autopojištění a široké škály asistenčních služeb jsme se rozhodli klientům nabídnout něco navíc – soutěž, v níž mohou získat stylové italské dárky,” říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.

Do soutěže, jež poběží od začátku listopadu do konce ledna 2018, se mohou zapojit nejenom noví klienti, kteří si sjednají povinné ručení nebo havarijní pojištění, ale také ti stávající s výše zmíněnými autopojištěními. Pro účast v soutěži se stačí zaregistrovat na speciální microsite www.vyhrajtesgenerali.cz, kde se vyplní pouze stručné údaje. Soutěží každá uzavřená  a zaplacená smlouva na motorové vozidlo – tedy nejenom na osobní automobil. Čím více smluv, tím větší šance na úspěch.

Hlavními výhrami přitom jsou designové auto Fiat 500X a trojice ikonických skútrů Vespa Primavera 125. Některé ceny se losují každý týden, kdy své majitele najde vždy osm stylových kávovarů De´Longhi, každý 100. registrovaný účastník pak vyhrává luxusní deštník. “Výběrem cen v líbivém italském designu a jejich barevností se rádi hlásíme k zemi, odkud naše značka pochází,” komentuje Zdeněk Mrkva.

Majitel hlavní ceny pak dostane svůj nový Fiat 500X nejen obutý na zimních kolech, aby mohl hned a bezpečně odjet (s letními koly v kufru), ale také bude mít auto na první rok pojištěné u Generali.

MEDIÁLNÍ PODPORA

Kampaň se během listopadu a prosince v podobě 15vteřinového spotu objeví v síti televizních stanic Prima. Komunikačně kampaň podpoří také 30vteřinový radiový spot v sítích Radiohouse a Radio United. “V mediálním mixu počítáme se sociálními sítěmi a vybranými online médii, kde nasadíme bumpery a další typy spotů i bannerů,” upřesňuje Zdeněk Mrkva.

Kompletní kreativu kampaně připravili Young & Rubicam, nákup médií pro Generali zajišťují agentury OMD, CAN Media a PRIA.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Firmy dokáží generovat nové nápady, ale nedokáží je uvádět do praxe

Studie Cass Business School a společnosti VMware odhaluje problémy, se kterými se podniky potýkají při realizaci inovací. Neschopnost přetavovat nápady v nové produkty, služby a strategie potřebnou rychlostí vystavuje firmy riziku selhání. Vyplývá to z nové studie, kterou zpracovala ekonomická škola Cass Business …

Světové ekonomické fórum ocenilo továrnu Rakona jako výrobní podnik budoucnosti

Na základě roční studie zkoumající více než 1000 provozoven zvolilo Světové ekonomické fórum rakovnický závod Rakona společnosti P&G jako jednu z 9 pokročilých továren – průkopníků 4. průmyslové revoluce. Závod Rakona byl oceněn především díky jeho komplexní synchronizaci: webová analytická simulace s možností …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru