Inflace přispěla k vyššímu cenovému mixu, což zvýšilo tržby, ale můžeme vidět, že se společnosti dařilo i z hlediska růstu objemu mimo Severní Ameriku, zejména na rozvíjejících se trzích. Poptávka po vlajkovém produktu Coca-Cola se na některých klíčových trzích zastavila, ale společnost odvedla dobrou práci při kompenzaci s variantami, jako je například Coca-Cola Zero Sugar, a s dalšími segmenty nápojů.
Silný americký dolar byl výrazným protivětrem, ale i přesto společnost dosáhla solidního růstu provozních příjmů.
Výhled do budoucna je díky silnému marketingovému tlaku v rámci dlouholeté spolupráce s olympijskými hrami dobrým příslibem pro léto i další období a společnost zvýšila svůj celoroční výhled a předpokládá organický růst tržeb o devět až deset procent, což je na horní hranici dlouhodobého růstového modelu společnosti.
První reakce na výsledky byly mírně pozitivní a akcie v předobchodní fázi na Wall Street vzrostly o 1,7 procenta.
Autor je analytik společnosti eToro
(Redakčně upraveno)