Hello bank! by Cetelem se orientuje na „super uživatele“

Změna známé a úspěšné značky na novou bývá vždy riskantním krokem, ale v případě Hello bank! by Cetelem šlo jednoznačně o úspěšnou proměnu. „Přiznám se, že v listopadu jsem měl trochu obavy, jak naši původní klienti a obchodní partneři novou značku přijmou. Teď po čtyřech měsících můžu říct, že s ní slavíme velký úspěch,“ prohlásil na setkání s novináři ředitel banky Emmanuel Bourg.

Banka přichází s novým přístupem ke sledování počtu klientů. Klíčovým ukazatelem jsou pro ni takzvaní super uživatelé. Reprofoto: Hello bank! by Cetelem

Banka, která je součástí mezinárodní skupiny BNP Paribas, završila úspěšné první čtyři měsíce na českém finančním trhu. Nová značka Hello bank! by Cetelem byla klienty i partnery v maloobchodní síti rychle přijata a po třech měsících už dosáhla osmiprocentní spontánní znalosti. „To je mimořádné na jakémkoliv trhu,“ uvedl Emmanuel Bourg.

„Dokazuje to i skutečnost, že od listopadu zaznamenáváme dvouciferný růst úvěrů, které poskytujeme na nákup zboží přímo v prodejnách, a spolu s tím i významný příliv nových klientů,“ doplnil. V listopadu 2017 banka navázala rebrandingem na dvacetileté působení splátkové společnosti Cetelem, která poskytovala zejména spotřebitelské úvěry.

DO TŘÍ LET 400 TISÍC

Banka přichází s novým přístupem ke sledování počtu klientů. Klíčovým ukazatelem jsou pro ni takzvaní super uživatelé. Tedy ti, kdo velmi často a pravidelně využívají služby banky (spořicí a běžný účet, platební karty, internetové či mobilní bankovnictví nebo spotřebitelské úvěry). V současné chvíli má banka těchto super uživatelů 120 tisíc.

„Nepočítáme počet prodaných produktů, protože takové číslo nemusí nic znamenat. Nás zajímá, kolik klientů naše produkty a služby skutečně aktivně využívá. S konkurenty nezávodíme v celkovém počtu klientů. Naším nejdůležitějším současným cílem je mít do tří let 400 tisíc tzv. super uživatelů, ať už budou ze stávajících klientů nebo k nám nově přijdou,“ vysvětlil Bourg pojem super uživatel a cíl roku 2020 Emmanuel.

PRVNÍ BANKOMAT BUDE V PRAZE

Hello bank! by Cetelem klientům nabízí vedle spotřebitelských úvěrů, karet a pojištění, také běžný i spořicí účet bez poplatku a zbytečných podmínek, jednoduché internetové a mobilní bankovnictví. Od března navíc jako jedna z prvních tuzemských bank zareagovala na změnu sazeb České národní banky a zvýšila úrokové sazby na běžném (zůstatky do 100 tis. Kč) i spořicím účtu (zůstatky do 300 tis. Kč) z 0,3 na 0,6 % ročně. Tento úrok nepodmiňuje využíváním jiných produktů banky či aktivitou na účtu.

Letos v létě banka představí svůj první bankomat, který bude na pobočce v Praze.  Do konce roku už chce mít bankomatů padesát a v roce 2020 třikrát tolik. Jejich síť bude banka stavět ve spolupráci s polskou společností IT Card, s níž skupina BNP Paribas spolupracuje i v jiných zemích. Vedle bankomatové sítě Hello bank také plánuje zmodernizovat své tři pobočky a přesunout je směrem do centra.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Daň ze štěstí se může týkat každého

Poradna
Máváte tím kouzelným papírkem a blaženě se usmíváte – konečně jsem vyhrál, štěstí mi snad spadlo z nebe. Je to radost pochopitelná, ale trochu předčasná, protože než výhra v loterii, kurzové sázce či jiné hazardní hře z nebe dopadne až do výhercova klína, ztratí se 15 procent objemu.