Hyundai vkročil na jeden z největších trhů sdílené taxislužby

Automobilka Hyundai oznámila uzavření strategického partnerství se společností Grab, předním poskytovatelem dopravních a logistických služeb v jihovýchodní Asii. Partnerství má pomoci Hyundai získat v regionu další možnosti v oblasti sdílené ekonomiky a upevnit tak pozici na jednom z nejrychleji rostoucích trhů na světě.

Obě společnosti budou nyní společně rozvíjet a poskytovat inovační služby zákazníkům včetně nové platformy služeb v oblasti dopravy, která počítá s využitím ekologického modelu Ioniq Electric.

„Strategická investice Hyundai ve společnosti Grab představuje vznik partnerství mezi oběma stranami a posouvá Hyundai o krok blíže k realizaci naší vize pro budoucí mobilitu. Odborné znalosti společnosti Grab na trhu jihovýchodní Asie spolu s vedoucím postavením Hyundai v oblasti ekologických vozidel přinesou zákazníkům naprosto novou úroveň služeb,“ vysvětlil Dr. Young Cho Chi, ředitel pro inovace a šéf divize strategie a technologie Hyundai Motor. „Nadále budeme rozšiřovat spolupráci s předními poskytovateli dopravních služeb na celém světě,“ dodal.

„Dostáváme se do další fáze růstu naší společnosti a těšíme se na úzkou spolupráci s Hyundai. Pokračujeme tak v zavádění inovací a nových řešení mobility pro celou jihovýchodní Asii. Jsme rádi, že můžeme přivítat Hyundai v naší globální síti strategických partnerů a jsme přesvědčeni, že se tak posuneme do další fáze dlouhodobého růstu společnosti,“ uvedl Anthony Tan, generální ředitel skupiny a spoluzakladatel společnosti Grab.

Společnost Hyundai již v lednu roku 2017 uzavřela partnerství s firmou WaiveCar, která poskytuje službu sdílení vozidel a která využívá modely Ioniq Electric v USA. V říjnu loňského roku spustil Hyundai svou první službu sdílení elektrických vozidel v Amsterodamu a v listopadu předala první flotilu hybridních modelů Ioniq pro novou službu sdílení vozů Stadtauto ve Vídni. Ioniq je první model na světě, který nabízí tři elektrifikované pohony – hybridní, plug-in hybridní a čistě elektrické – v jediné karoserii.

Společnost Grab provozuje největší dopravní síť v jihovýchodní Asii a je jednou z nejčastěji používaných v regionu s více než 3,5 miliony jízd za den. Aplikace Grab funguje na více než 77 milionech mobilních zařízení a umožňuje cestujícím přístup do největší flotily pozemní dopravy v regionu. Grab nyní nabízí vozy, motocykly, taxi službu a carpooling v 8 zemích a 168 městech v jihovýchodní Asii.

Tisková zpráva

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Škody v zahraničí rostly rychleji než počet českých turistů

Počet škod roste ještě rychleji, než počet zahraničních cest. V loňském roce ERV Evropská pojišťovna evidovala 40% meziroční nárůst škod a jejich výše vzrostla dokonce o 64 %. Průměrná výše škody z cestovního pojištění stoupla o 10 % na 10 997 korun. O třetinu přibylo velkých škod nad 100 tisíc korun. Jejich …

Šéfové tápou v motivaci a hodnotách zaměstnanců

Nové cíle, členové týmu různých typů, změna rolí, struktury a odpovědnosti, které jsou dnes v práci běžnou realitou, vytvářejí stres, konflikty a další problémy v pracovních vztazích na všech úrovních. Vedení firem a manažeři často nerozumí tomu, proč se zaměstnanec chová, jak se chová, co ho k tomu vede.

ESSOX posiluje ve financování „zelených projektů“

Společnost ESSOX významně posílila svou orientaci na financování komplexních projektů v oblasti využití obnovitelných zdrojů energie. Právě ve schopnosti financovat komplexní projekt – tedy od poradenství a zpracování projektu, přes nákup technologií a jejich instalaci, až po doplňkové služby, jako je pojištění – …

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Selhání státu využívá česká vyčůranost

Téma týdne
Investiční životní pojištění (IŽP) to schytává zleva i zprava, jako špatně trénovaný boxer v ringu. Navíc postupně získalo pověst podrazáka, který ten zápas bez skrupulí prodal. Za svou momentální mizernou formu ani vnímání ze strany veřejnosti ale tento produkt nemůže a nezavinili je ani jeho „trenéři“, tedy pojišťovny působící na českém trhu. Na vině je promotér, tedy stát, jeho chaotický přístup využívá …
Rolovat nahoru