Ilustrační foto: IKEA kontaktuje zákazníky kvůli vadné součástce v myčcezdroj: IKEA

IKEA kontaktuje zákazníky kvůli vadné součástce v myčkách nádobí

Švédská společnost IKEA kontaktuje v těchto dnech zákazníky, kteří si u ní v letech 2014-2015 zakoupili myčku nádobí. „U některých modelů našich myček nádobí zjistili sníženou kvalitu jedné ze součástek,“ informuje firma a nabízí zákazníkům bezplatný servis.

Myčka nádobí, v které je problematická součástka, přestane v určitou chvíli fungovat nebo se na displeji objeví chybová hláška. IKEA neupřesnila, o jakou součástku jde, ale týká se několika desítek typů myček nádobí.

Společnost ujišťuje, že při používání myčky nehrozí žádné bezpečnostní riziko: „Nádobí můžete bez obav mýt v myčce až do provedení servisní služby.“

Zákazník, kterého by se mohl problém týkat, si na stránkách IKEA najde podle typu myčky a výrobního čísla tu svou. V horším případě se dozví, že jeho „myčka nádobí je postižena nedostatkem kvality“.

Po vyplnění a odeslání kontaktních údajů mají zákazníci dostat od prodejce potvrzující email. Firma rovněž upozorňuje, že zákazníci budou z kapacitních důvodů zařazeni na pořadovou listinu a že na poskytnutí servisu budou muset čekat. Podle IKEA může trvat až 4 týdny, než dojde ke kontaktu ohledně naplánování samotné servisní opravy.

(pet)

Share

Jeden komentář u “IKEA kontaktuje zákazníky kvůli vadné součástce v myčkách nádobí

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *