Investice odkudkoliv

O rostoucí popularitě investování zlatých cihel jistě není třeba pochybovat. Svědčí o tom kupříkladu narůstající počet subjektů, které se zprostředkování nákupu investičního zlata věnují. Oblibu investování do zlata nakopávají nejen rady odborníků, upozorňujících, že ideální hranice investování do zlata (které si uchová svou stabilní hodnotu i v dobách krize) je zhruba na úrovni deseti procent hodnoty majetku člověka, ale především nestabilita finančních trhů, která se často stává tématem nejen ekonomických médií.

Některé z firem, které zařizují dovoz kvalitního zlata (například švýcarské značky PAMP) v podobě zlatých slitků a zlatých cihel se přitom maximálně snaží vyjít vstříc svým zákazníkům a zjednodušit proces nákupu jak je to jen možné. A to napříč metodami i technologickými platformami.

Například společnost Zlato a.s. nabízí nejen standardní osobní nákup zlata, což je metoda jistě bližší uzavřenějším a více bezpečnostně založeným jedincům, ale také bezpečný e-shop. A jako bonus přikládá nedávno spuštěný první internetový portál o investování do zlata v našich internetových luzích a hájích. Ten na každodenní bázi přináší hned několik článků ze světa financí, trhů, společnosti… a samozřejmě zlata.

Na webu www.zlato.cz si navíc pohodlně počtete nebo nakoupíte i na mobilních zařízeních a tabletech, portál je totiž plně responzivní, takže se přizpůsobuje velikosti displeje návštěvníka. Trend návštěvnosti internetu z mobilních zařízení totiž stále roste – v roce 2018 by podle odborných studií mělo být více přístupů z chytrých telefonů a tabletů než z počítačů. Zpracování internetových stránek v responzivním webovém designu je tak nejen logickou, ale hlavně jedinou adekvátní reakcí.

Portál Zlato.cz tak i v tomto směru ukazuje, že do světa vykračuje správnou nohou.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky Tiskové zprávy

GDPR se blíží, v Česku o něm neví pětina firem

25. května 2018 vychází v platnost nové nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů neboli GDPR. V Česku ale pětina firem o novince neví nebo netuší, co pro ně znamená. To je vůbec nejhorší výsledek ze zkoumaných evropských zemí, na které se nařízení vztahuje. Jak vyplývá z aktuálního průzkumu EOS Group v 17 …

Platforma ELIIT chce vzdělávat sportovce v přípravě na sportovní důchod

Sportovní důchod zůstává pro vrcholové sportovce obrovskou výzvou. To platí v Česku i ve světě, a to včetně špičkových soutěží, jako jsou americká NFL nebo NBA. Podle některých zdrojů například čtyři z pěti hráčů amerického fotbalu do pěti let po ukončení kariéry vyhlásí osobní bankrot respektive zažijí výrazné …

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Běžní spotřebitelé vs. „podvedení klienti“

NázorTéma týdne
Je s podivem, že jsou to více než dva měsíce, co tuzemská média začala informovat o aktivitě „poškozených klientů“ pojišťoven v oblasti investičního životního pojištění (IŽP), ale žádné z nich se blíže nepozastavilo nad „modelovými příklady“, které na březnové tiskové konferenci představil Jiří Chvojka. Mluvíme o paní z Prahy, co měla sjednáno devět IŽP a o pánovi z Moravy, jenž vložil do finančního produktu, …
Rolovat nahoru