Jarda Haž povede digitální tým agentury EverWhere

Personálie
Portál Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) zná novou posilu marketingové agentury EverWhere. Do čela jejího digitálního oddělení nastupuje Jarda Haž. Mění firemní dres po dvaceti letech strávených ve společnosti Pernod Ricard. V novém působišti bude mít na starost strategii digitálního oddělení a kreativu.
Do agentury EverWhere přichází vést digitální oddělení Jarda Haž. Foto: Pavel Horák

Agentura na něj spoléhá nejen s vedením digitálního týmu, ale bude se podílet i na posílení a profilaci v oblasti strategie a komunikace značek. V neposlední řadě se bude zapojovat také do tvorby kreativních řešení při klíčových tendrech.

Haž svou předchozí profesní dráhu spojil se společností Pernod Ricard, kde měl na starosti celé spektrum digitálního marketingu pro značky Absolut, Beefeater, Havana, Jameson, Becherovka a další. Byl u začátku sociálních sítí i spolupráce s influencery.

„Ač jsem strávil dvě dekády v korporaci, mentálně jsem byl vždy agenturním člověkem. Nastavení agentury EverWhere je mi bytostně blízké a začít zde pracovat mi dává smysl jak v lidské, tak pracovní rovině,“ komentuje svůj přechod sám Jarda Haž.

PSALI JSME:
Klára Tanzerová přebírá marketing Košíku

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Radim Klabal posiluje tým ComSource

Česká společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, rozšířila svůj tým. Novým Delivery Directorem se stal Radim Klabal. O změnách firma informovala portál …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB