Jarda Haž povede digitální tým agentury EverWhere

Portál Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) zná novou posilu marketingové agentury EverWhere. Do čela jejího digitálního oddělení nastupuje Jarda Haž. Mění firemní dres po dvaceti letech strávených ve společnosti Pernod Ricard. V novém působišti bude mít na starost strategii digitálního oddělení a kreativu.
Do agentury EverWhere přichází vést digitální oddělení Jarda Haž. Foto: Pavel Horák

Agentura na něj spoléhá nejen s vedením digitálního týmu, ale bude se podílet i na posílení a profilaci v oblasti strategie a komunikace značek. V neposlední řadě se bude zapojovat také do tvorby kreativních řešení při klíčových tendrech.

Haž svou předchozí profesní dráhu spojil se společností Pernod Ricard, kde měl na starosti celé spektrum digitálního marketingu pro značky Absolut, Beefeater, Havana, Jameson, Becherovka a další. Byl u začátku sociálních sítí i spolupráce s influencery.

„Ač jsem strávil dvě dekády v korporaci, mentálně jsem byl vždy agenturním člověkem. Nastavení agentury EverWhere je mi bytostně blízké a začít zde pracovat mi dává smysl jak v lidské, tak pracovní rovině,“ komentuje svůj přechod sám Jarda Haž.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena