
Jiří Smetana bude odpovědný za vedení týmu prodejců a centra zákaznické péče. Zaměří se na zjednodušení a zefektivnění prodejních a zákaznických procesů, čímž chce zajistit, aby služby cestovní agentury Invia byly pro zákazníky co nejvíce přístupné a uživatelsky přívětivé.
„Mým cílem je nastavit prodejní servis tak, aby byl jednoduchý, srozumitelný a transparentní. Přál bych si, aby každý zákazník vnímal Invia jako svého parťáka ve světě cestovního ruchu,“ říká Smetana.
Má za sebou bohaté zkušenosti z oboru telekomunikace. Přichází po dlouholeté spolupráci v T-Mobile, kde vedl zákaznická centra a rozvíjel komunikační kanály jako call centra, telemarketing a sociální média.

Pozici HR ředitelky bude nově zastávat Barbora Špitálská, jejíž pracovní náplní bude vytváření moderního HR prostředí a podpora inovací v oblasti lidských zdrojů.
„Mým hlavním cílem je vytvořit pružné a strategicky orientované HR prostředí, které podpoří růst společnosti a zároveň bude reflektovat potřeby našich zaměstnanců i dynamiku trhu,“ komentuje Špitálská.
Do společnosti Invia přichází po dlouholeté praxi v HR na vedoucích pozicích, přináší bohaté zkušenosti z různých odvětví, zejména farmacie. „Oblast cestovního ruchu mě oslovila svou dynamikou a neustálým vývojem v reakci na trh a měnící se potřeby zákazníků. Právě tato schopnost rychle se přizpůsobit a inovovat je pro mě inspirativní,“ dodává.