
Pod jeho vedením vstupuje CZC do dalšího čtvrtstoletí své existence, zahájené transformací pod skupinu Allegro. CZC se v nové etapě chce i nadále profilovat jako nejlepší český expert na IT a elektroniku a dále rozvíjet svou osobitou komunikaci, díky níž se značka stala pro zákazníky dlouholetým „love brandem“.
Jitka Dvořáková se v e-commerce pohybuje od roku 2010 a do CZC nastoupila jako generální ředitelka v roce 2013.
Přinesla si přitom bohaté manažerské zkušenosti z dlouholetého působení ve vrcholovém managementu společností Panasonic a Philips.
V letech 2019-2021 měla na starost také aktivity Mallu ve Slovinsku a v Chorvatsku. Pod jejím vedením se CZC přehouplo do zisku.
„Je až neuvěřitelné, kam Jitka zvládla CZC během svého působení posunout. Byla skvělým leaderem a dokázala lidi kolem sebe vždy naprosto nadchnout pro věc. I díky tomu se jí podařilo z CZC vybudovat jednu z nejvýraznějších značek v české e-commerce. Jitce moc děkujeme za obrovský kus práce a přejeme mnoho štěstí,“ uvedl Jean Charreteur, nový generální ředitel Mall Group.
Letos CZC završí 25 let své existence na trhu a zároveň zahajuje novou etapu pod křídly polské skupiny Allegro, největšího e-commerce tržiště ve střední Evropě. Z pozice generálního ředitele ji povede Jean Charreteur, který po Dvořákové přebírá odpovědnost za značku a zaměří se především na hlubší propojení expertních týmů se zahraničními protějšky skupiny Allegro.
CZC je z pozice specialisty na počítače a elektroniku v tuzemsku dlouhodobě silnou značkou a pod záštitou největšího středoevropského online tržiště plánuje své postavení na českém trhu nadále posilovat. Díky propojení s Allegrem se otevírá řada nových příležitostí a synergií, ze kterých budou těžit především zákazníci. Pro ty zůstává CZC nadále značkou, která jim je svou filozofií vždy nablízku.