bool(false)

Kampelička ANO mění kvůli hnutí Babiše název. Nově se jmenuje NEY

Změna názvu se nabízela již dlouho. Po parlamentních volbách, v nichž zvítězilo hnutí ANO, konečně spořitelní družstvo ANO přikročilo ke změně svého názvu a nově se jmenuje NEY spořitelní družstvo. Změnu oficiálně odsouhlasili členové družstva na své schůzi minulý pátek a podle tiskové zprávy nemá žádný vliv na vlastnickou strukturu, podmínky členství či nabízené produkty.

Spořitelní družstvo ANO přikročilo ke změně svého názvu a nově se jmenuje NEY spořitelní družstvo. Foto: Archiv

„Ve své podstatě jde o završení uplynulých měsíců, kdy jsme v souladu s vytyčenou strategií pracovali na postupné úpravě korporátní identity. Naše družstvo úspěšně poskytuje své služby firmám i jednotlivcům již 18 let a za tu dobu se zdejší trh značně proměnil. Novým názvem chceme dát najevo, že zůstáváme moderní institucí, která nabízí řadu atraktivních produktů. Změna názvu je zároveň příležitostí, jak omezit dezinformace o našem napojení na Hnutí ANO. Jsme apolitickou institucí,“ vysvětlil předseda představenstva Petr Illetško.

Ujistil, že finance členů družstva jsou v naprostém bezpečí: „Změna názvu se nijak nedotkne hospodaření družstva. Navíc jsou veškeré vklady členů ze zákona 100% pojištěny až do výše 100 000 eur.“

Nový název družstva vzešel z cca 1300 alternativních variant, k nimž vedení družstva dospělo na základě nejrůznějších analýz a průzkumů. „Řada ryze českých návrhů narazila na problémy s registrací ochranné známky. Proto jsme posléze jako nejvhodnější vyhodnotili název NEY spořitelní družstvo, který nám umožní prezentovat výhodnost nabízených produktů a služeb a který zároveň vhodně koresponduje s naším dalším směřováním z hlediska obchodního růstu,“ uvedl Petr Vondráček, vedoucí marketingu a komunikací.

Dodal, že změna názvu propíše i do celkové úpravy komunikace spořitelního družstva. „Rádi bychom, aby naše komunikace byla obsahově co nejpřehlednější a aby každý prostřednictvím našich materiálů získal ve stručné a jasné podobě přesně ty informace, které potřebuje. Chceme mluvit lidsky a srozumitelně, nikoli právnickými souvětími nebo reklamní hantýrkou,“ uzavřel.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Finance

PROFI CREDIT vstupuje na trh on-line půjček pod značkou Razdva půjčka

Společnost PROFI CREDIT má za cíl si v segmentu on-line půjček vydobýt stejnou pozici jako má v off-linu, kde je třetím největším poskytovatelem nebankovních půjček v Česku. Sází hlavně na rychlost vyplacení peněz na účet klientů, a to do 15 minut od schválení žádosti. Na on-line trh nebankovních půjček letos …

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru