Konečně normální pojišťovna. Direct spouští reklamní kampaň a bojuje proti háčkům v pojišťovnictví

Direct pojišťovna historicky poprvé přichází s brandovou kampaní. V té na běžných věcech ze života ukazuje, co je normální. Ať už je to jídlo bez chemie, nebo tolerance mezi lidmi. Spot pak lidem připomíná, že stejně normálně by měly fungovat i pojišťovny, které jsou tu od toho, aby lidem pomáhaly. Po třech letech rozvoje tak Direct poprvé otevřeně komunikuje své poslání a důvod existence – přinášet do pojišťovnictví normálně fungující řešení na základě zdravého selského rozumu. Televizní kampaň, která startuje 21. 9., doplní i online komunikace.

V první polovině spotu se lidé ztotožní s tím, co sami v životě považují za normální. „Každý z nás chce jíst jídlo bez zbytečné chemie nebo žít v tolerantním světě. Chceme, aby lidé věděli, že je normální chtít normální věci,“ vysvětluje brand manažerka Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Druhá polovina spotu ukazuje na často byrokratické prostředí a přístup pojišťoven. „Použili jsme existující titulky z médií. Ty popisují konkrétní situace lidí, kteří s pojišťovnou neměli dobrou zkušenost. Na nich vysvětlujeme, že to v Direct pojišťovně děláme trochu jinak. Třeba, že na naší zákaznické lince nemáme automat a že telefon klientům v pracovní době vždy zvednou živí lidé. Nebo že našim klientům umožňujeme změnit smlouvu či odejít kdykoli budou potřebovat nebo chtít, nečekáme na žádná výročí. A to nám přijde normální,“ doplňuje Maťašeje.

Pavel Řehák, předseda představenstva Direct pojišťovny, zdůrazňuje poslání společnosti, které celá kampaň vystihuje: „Plno věcí ve světě pojišťoven odporuje zdravému selskému rozumu. Například prodej neplatných smluv, absurdní výluky, skryté háčky ve smlouvách, nucení klientů zůstat u firmy, se kterou nejsou spokojený. Direct jsme založili proto, abychom k tomu všemu nabídli alternativu. Od samého počátku se snažíme stavět jednoduchou, rychlou, spolehlivou a přátelskou firmu, která se bude chovat normálně a nabídne produkty a služby podle zdravého rozumu.“

Reklama se na první pohled liší svým provedením. Pracovalo na něm kreativní autorské duo Ové Pictures z Bratislavy. Spot je kompletně stříhaný z papíru a následně animovaný. „Animovali jsme každý záběr vystřižený z papíru. Tato technika je velmi pracná, protože se vše dělá ručně. Na druhou stranu díky tomu se pak ve spotu zachovává ten otisk tvůrčí práce “ popsala režisérka Ové Michaela Čopíková.

Pro podzimní kampaň jsou připravené dva třicetivteřinové a jeden patnáctivteřinový spot, které budou nasazené od 21. září na stanicích Nova Group. Pro online média je určena speciální verze s kratší stopáží. Spoty vznikly ve spolupráci s produkční společností Eallin a agenturou Brain One, se kterou Direct připravil celý kreativní koncept reklamy. „Tato brandová kampaň je nejviditelnější výsledek naší roční spolupráce. Představuje nový komunikační směr, který doufám naboří a posune svět pojišťovnictví,“ uvedl za Brain One Michal Kříž.

S mediálním plánováním pak Direct pojišťovně pomáhá agentura Mindshare.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jan Richtárik se stal majoritním vlastníkem CNC TVAR

Jan Richtárik, spoluzakladatel jedné z nejvýznamnějších evropských společností zabývajících se komplexním CNC velkoobráběním, CNC TVAR s.r.o. ze Stráže nad Nisou, se stal skrze mateřskou společnost jejím majoritním …

Cizinci staví bez oprávnění, úřady to neřeší

Na jednu stranu by se bez nich české stavebnictví neobešlo, na druhou za nimi zůstávají nekvalitní finální konstrukce, které se nezřídka musí složitě opravovat i v objektech, které už byly předány do užívání: Tak …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Devět z deseti rodičů dává dětem kapesné. Nejčastěji kolem pěti stovek měsíčně

Průzkum
Typické české dítě jako kapesné od svých rodičů dostává kolem 500 Kč měsíčně, rodiče mu je vyplácí pravidelně každý měsíc a nejčastěji v hotovosti. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank. Oceňujeme, že banka šetření neprezentuje jako „reprezentativní průzkum“, což při pěti stech respondentů činí řada jiných firem.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru