Konečně normální pojišťovna. Direct spouští reklamní kampaň a bojuje proti háčkům v pojišťovnictví

Direct pojišťovna historicky poprvé přichází s brandovou kampaní. V té na běžných věcech ze života ukazuje, co je normální. Ať už je to jídlo bez chemie, nebo tolerance mezi lidmi. Spot pak lidem připomíná, že stejně normálně by měly fungovat i pojišťovny, které jsou tu od toho, aby lidem pomáhaly. Po třech letech rozvoje tak Direct poprvé otevřeně komunikuje své poslání a důvod existence – přinášet do pojišťovnictví normálně fungující řešení na základě zdravého selského rozumu. Televizní kampaň, která startuje 21. 9., doplní i online komunikace.

V první polovině spotu se lidé ztotožní s tím, co sami v životě považují za normální. „Každý z nás chce jíst jídlo bez zbytečné chemie nebo žít v tolerantním světě. Chceme, aby lidé věděli, že je normální chtít normální věci,“ vysvětluje brand manažerka Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Druhá polovina spotu ukazuje na často byrokratické prostředí a přístup pojišťoven. „Použili jsme existující titulky z médií. Ty popisují konkrétní situace lidí, kteří s pojišťovnou neměli dobrou zkušenost. Na nich vysvětlujeme, že to v Direct pojišťovně děláme trochu jinak. Třeba, že na naší zákaznické lince nemáme automat a že telefon klientům v pracovní době vždy zvednou živí lidé. Nebo že našim klientům umožňujeme změnit smlouvu či odejít kdykoli budou potřebovat nebo chtít, nečekáme na žádná výročí. A to nám přijde normální,“ doplňuje Maťašeje.

Pavel Řehák, předseda představenstva Direct pojišťovny, zdůrazňuje poslání společnosti, které celá kampaň vystihuje: „Plno věcí ve světě pojišťoven odporuje zdravému selskému rozumu. Například prodej neplatných smluv, absurdní výluky, skryté háčky ve smlouvách, nucení klientů zůstat u firmy, se kterou nejsou spokojený. Direct jsme založili proto, abychom k tomu všemu nabídli alternativu. Od samého počátku se snažíme stavět jednoduchou, rychlou, spolehlivou a přátelskou firmu, která se bude chovat normálně a nabídne produkty a služby podle zdravého rozumu.“

Reklama se na první pohled liší svým provedením. Pracovalo na něm kreativní autorské duo Ové Pictures z Bratislavy. Spot je kompletně stříhaný z papíru a následně animovaný. „Animovali jsme každý záběr vystřižený z papíru. Tato technika je velmi pracná, protože se vše dělá ručně. Na druhou stranu díky tomu se pak ve spotu zachovává ten otisk tvůrčí práce “ popsala režisérka Ové Michaela Čopíková.

Pro podzimní kampaň jsou připravené dva třicetivteřinové a jeden patnáctivteřinový spot, které budou nasazené od 21. září na stanicích Nova Group. Pro online média je určena speciální verze s kratší stopáží. Spoty vznikly ve spolupráci s produkční společností Eallin a agenturou Brain One, se kterou Direct připravil celý kreativní koncept reklamy. „Tato brandová kampaň je nejviditelnější výsledek naší roční spolupráce. Představuje nový komunikační směr, který doufám naboří a posune svět pojišťovnictví,“ uvedl za Brain One Michal Kříž.

S mediálním plánováním pak Direct pojišťovně pomáhá agentura Mindshare.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Češi chtějí silného lídra, který nás osvobodí od mocných a bohatých

Průzkum
Většina tuzemské veřejnosti příliš nevěří tomu, že by politici či elity hájili zájmy obyčejných lidí. Spíše mají pocit, že se o ně tradiční strany nezajímají. A v čele státu si přejí silného lídra, který by vzal zemi z rukou mocných a bohatých. Vyplývá to z průzkumu, jehož výsledky poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) agentura Ipsos.