Konfera 2018 ukáže social media v jejich půvabu i špíně

Realita konferencí zaměřených na social media bývá často zklamáním. Nabídka sice překypuje sliby o profesním zdokonalení a zjištění úspěšných know-how, ale většina přednášejících zůstane jen u formálních obecností. Konfera 2018, která proběhne 17. října v Praze, bude jiná, opravdová, prolomí zamlčovaná tabu a spojí profesionály, kteří se nebojí mluvit.

„Z většiny velkých tuzemských social media konferencí jsem odcházela naštvaná. Chyběla mi informační úroveň a kvalitní dialog. Sledovala jsem speakery, kteří se ve skutečnosti na prezentovaném projektu nijak nepodíleli, a účastnila se mělkých diskuzí, které vůbec neodkrývaly jádro úspěchu či neúspěchu kampaně,“ popsala specialistka na social media Andrea Bubníková z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a organizátorka nultého ročníku Konfery 2018.

Marketéři a specialisté na sociální sítě si nemohou dovolit dlouze stagnovat, potřebují neustále sledovat novinky a čerpat znalosti v rychle se vyvíjejícím oboru. Proto se vytvořila široká škála konferencí a diskuzních panelů, které kromě teorií z odborných knih avizují i praktický vhled do úspěšných firemních projektů. Málokterým akcím se však podaří uspokojit účastníky z vyšších než začátečnických pozic, nabízejí obsáhlé prezentace o průběhu kampaně, ale detailní know-how neprozradí.

„Existují i výjimky ve vzdělávání a příjemném undergroundu a networku, jakou je třeba Babel Talk,“ připustila Andrea Bubníková. „Přesto má frustrace z dostupných konferencí postupně narůstala. Málokdy se mi dostalo odpovědí, které jsem hledala, většinou proto, že speaker znal svůj projekt jen okrajově, a ne v plném rozsahu. Přišel především prezentovat, co měl z firmy připravené, méně už diskutovat o různých překážkách nebo fíglech.“

Současná úroveň konferencí o social médiích, převážně jejich praktické stránky, byla impulsem ke vzniku nultého ročníku Konfery 2018. Nekonvenční setkání profesionálů z oboru, kteří se nebojí diskutovat o všem možném, znají všechny aspekty své práce a chtějí je otevřeně a do hloubky komunikovat s ostatními v panelových i neformálních diskuzích během celodenní konference, proběhne 17. října v Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze.

„Ve třech tematických blocích promluví devět podobně ‚naštvaných‘ a odhodlaných odborníků. Každá přednáška se skládá z půlhodinové prezentace a následné stejně dlouhé panelové diskuze s dalšími zainteresovanými profesionály. Zazní tu novinky ze sociálních sítí, vystoupí speakeři jako Tomáš Pflanzer, Tereza Salte za agenturu Elite Bloggers, Václav Blahout za Generaci S nebo influencer Johny Machette. Nikdo se nebude ostýchat předat své know-how, všichni jsou připraveni mluvit o radostech, ale i strastech své práce. Tahle konference nemá být jen o inspiraci, ale o realitě v social médiích s jejím půvabem i špínou,“ shrnula Andrea Bubníková.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.