Konfera 2018 ukáže social media v jejich půvabu i špíně

Realita konferencí zaměřených na social media bývá často zklamáním. Nabídka sice překypuje sliby o profesním zdokonalení a zjištění úspěšných know-how, ale většina přednášejících zůstane jen u formálních obecností. Konfera 2018, která proběhne 17. října v Praze, bude jiná, opravdová, prolomí zamlčovaná tabu a spojí profesionály, kteří se nebojí mluvit.

„Z většiny velkých tuzemských social media konferencí jsem odcházela naštvaná. Chyběla mi informační úroveň a kvalitní dialog. Sledovala jsem speakery, kteří se ve skutečnosti na prezentovaném projektu nijak nepodíleli, a účastnila se mělkých diskuzí, které vůbec neodkrývaly jádro úspěchu či neúspěchu kampaně,“ popsala specialistka na social media Andrea Bubníková z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a organizátorka nultého ročníku Konfery 2018.

Marketéři a specialisté na sociální sítě si nemohou dovolit dlouze stagnovat, potřebují neustále sledovat novinky a čerpat znalosti v rychle se vyvíjejícím oboru. Proto se vytvořila široká škála konferencí a diskuzních panelů, které kromě teorií z odborných knih avizují i praktický vhled do úspěšných firemních projektů. Málokterým akcím se však podaří uspokojit účastníky z vyšších než začátečnických pozic, nabízejí obsáhlé prezentace o průběhu kampaně, ale detailní know-how neprozradí.

„Existují i výjimky ve vzdělávání a příjemném undergroundu a networku, jakou je třeba Babel Talk,“ připustila Andrea Bubníková. „Přesto má frustrace z dostupných konferencí postupně narůstala. Málokdy se mi dostalo odpovědí, které jsem hledala, většinou proto, že speaker znal svůj projekt jen okrajově, a ne v plném rozsahu. Přišel především prezentovat, co měl z firmy připravené, méně už diskutovat o různých překážkách nebo fíglech.“

Současná úroveň konferencí o social médiích, převážně jejich praktické stránky, byla impulsem ke vzniku nultého ročníku Konfery 2018. Nekonvenční setkání profesionálů z oboru, kteří se nebojí diskutovat o všem možném, znají všechny aspekty své práce a chtějí je otevřeně a do hloubky komunikovat s ostatními v panelových i neformálních diskuzích během celodenní konference, proběhne 17. října v Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze.

„Ve třech tematických blocích promluví devět podobně ‚naštvaných‘ a odhodlaných odborníků. Každá přednáška se skládá z půlhodinové prezentace a následné stejně dlouhé panelové diskuze s dalšími zainteresovanými profesionály. Zazní tu novinky ze sociálních sítí, vystoupí speakeři jako Tomáš Pflanzer, Tereza Salte za agenturu Elite Bloggers, Václav Blahout za Generaci S nebo influencer Johny Machette. Nikdo se nebude ostýchat předat své know-how, všichni jsou připraveni mluvit o radostech, ale i strastech své práce. Tahle konference nemá být jen o inspiraci, ale o realitě v social médiích s jejím půvabem i špínou,“ shrnula Andrea Bubníková.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

84 % Čechů má ve své domácnosti auto

Počet aut v Česku stále roste. Podle statistik Ministerstva dopravy u nás jen za minulý rok přibylo 230 tisíc osobních automobilů. Z průzkumu pro úvěrovou společnost PROFI CREDIT vyplývá, že alespoň jeden automobil má ve své domácnosti 84 % Čechů. 30 % z nich financovalo jeho nákup půjčkou.

Nízká nezaměstnanost brzdí rozvoj firem

76 procent českých exportérů vnímá jako bariéru v rozvoji podnikání současnou nízkou nezaměstnanost. Společnosti na tuto situaci reagovaly nebo plánují reagovat cíleným zaměstnáváním cizinců (63 procent) a více jak polovina  firem bude řešit tuto situaci robotizací. 6 procent českých firem některé …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru