Kontaktní centrum Sčítání 2021 zahájilo svou činnost

Informační podporu k nadcházejícímu sčítání a pomoc veřejnosti s vyplňováním sčítacích formulářů poskytuje od 12. března Kontaktní centrum Sčítání 2021. Centrum bude v provozu denně do pozdních večerních hodin, a to včetně sobot, nedělí i svátků.
Několik desítek operátorů bude veřejnosti poskytovat informace o sčítání formou telefonních hovorů, e-mailové komunikace, on-line chatu i zodpovídání dotazů na sociálních sítích. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Sčítání 2021, které začne v sobotu 27. března a skončí v úterý 11. května 2021, je primárně navržené on-line, tedy bez nutnosti kontaktu s dalšími osobami. Vyplňování on-line formuláře bude rychlejší, a to díky srozumitelné nápovědě a automatickému zobrazení otázek na základě vyplněných údajů. Vyplnění společné části sčítacího formuláře za byt a domácnost zabere asi 10 minut a druhé části zhruba 5 minut za jednu osobu.

„Přestože sčítací formuláře Sčítání 2021 obsahují asi polovinu otázek oproti poslednímu sčítání z roku 2011, jsme si vědomi, že pojmy jako obvyklé bydliště nebo společně hospodařící domácnost nemusí být každému srozumitelné. Proto jsme zřídili infolinku, kde proškolení operátoři poskytnou potřebné informace a vysvětlí případné nejasnosti,“ uvedl Marek Rojíček, předseda Českého statistického úřadu.

Kontaktní centrum projektu Sčítání 2021 je veřejnosti k dispozici od 12. března do 11. května 2021 (včetně), denně od 8:00 do 22:00 hodin, včetně sobot, nedělí a státních svátků. Komunikace s operátory bude možná v českém, anglickém a ruském jazyce. Centrum provozuje společnost Conectart, která vyhrála výběrové řízení na kompletní zajištění jeho služeb.

„Několik desítek operátorů bude veřejnosti poskytovat informace o sčítání formou telefonních hovorů, e-mailové komunikace, on-line chatu i zodpovídání dotazů na sociálních sítích, tj. na Facebooku, LinkedInu a Twitteru,“ doplnil generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička.

Vzhledem k očekávanému zájmu volajících v době zvýšené bezkontaktní komunikace mohou zájemci využít dvě telefonní linky: tzv. bílou linku 840 30 40 50, na které se hovorné platí dle ceníku telefonního operátora/poskytovatele nebo linku 253 253 683, kde lze využít volné minuty v rámci tarifů. Na kontaktní centrum je ale také možné pokládat dotazy prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo chatu ve virtuální poradně Sčítání 2021.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Čtyři z deseti Čechů si nespoří na penzi. Nemají na to

Průzkum
Na penzi si nespoří čtyři z deseti Čechů, nejčastěji ti, kteří ji budou mít v budoucnu nejnižší. Vyplývá to z reprezentativního průzkumu, který pro Asociaci pro kapitálový trh ČR (AKAT ČR) uskutečnila agentura Perfect Crowd a který má redakce Finančních a ekonomických informací (FAEI.cz) k dispozici.