Kontaktní centrum Sčítání 2021 zahájilo svou činnost

Informační podporu k nadcházejícímu sčítání a pomoc veřejnosti s vyplňováním sčítacích formulářů poskytuje od 12. března Kontaktní centrum Sčítání 2021. Centrum bude v provozu denně do pozdních večerních hodin, a to včetně sobot, nedělí i svátků.
Několik desítek operátorů bude veřejnosti poskytovat informace o sčítání formou telefonních hovorů, e-mailové komunikace, on-line chatu i zodpovídání dotazů na sociálních sítích. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Sčítání 2021, které začne v sobotu 27. března a skončí v úterý 11. května 2021, je primárně navržené on-line, tedy bez nutnosti kontaktu s dalšími osobami. Vyplňování on-line formuláře bude rychlejší, a to díky srozumitelné nápovědě a automatickému zobrazení otázek na základě vyplněných údajů. Vyplnění společné části sčítacího formuláře za byt a domácnost zabere asi 10 minut a druhé části zhruba 5 minut za jednu osobu.

„Přestože sčítací formuláře Sčítání 2021 obsahují asi polovinu otázek oproti poslednímu sčítání z roku 2011, jsme si vědomi, že pojmy jako obvyklé bydliště nebo společně hospodařící domácnost nemusí být každému srozumitelné. Proto jsme zřídili infolinku, kde proškolení operátoři poskytnou potřebné informace a vysvětlí případné nejasnosti,“ uvedl Marek Rojíček, předseda Českého statistického úřadu.

Kontaktní centrum projektu Sčítání 2021 je veřejnosti k dispozici od 12. března do 11. května 2021 (včetně), denně od 8:00 do 22:00 hodin, včetně sobot, nedělí a státních svátků. Komunikace s operátory bude možná v českém, anglickém a ruském jazyce. Centrum provozuje společnost Conectart, která vyhrála výběrové řízení na kompletní zajištění jeho služeb.

„Několik desítek operátorů bude veřejnosti poskytovat informace o sčítání formou telefonních hovorů, e-mailové komunikace, on-line chatu i zodpovídání dotazů na sociálních sítích, tj. na Facebooku, LinkedInu a Twitteru,“ doplnil generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička.

Vzhledem k očekávanému zájmu volajících v době zvýšené bezkontaktní komunikace mohou zájemci využít dvě telefonní linky: tzv. bílou linku 840 30 40 50, na které se hovorné platí dle ceníku telefonního operátora/poskytovatele nebo linku 253 253 683, kde lze využít volné minuty v rámci tarifů. Na kontaktní centrum je ale také možné pokládat dotazy prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo chatu ve virtuální poradně Sčítání 2021.

×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Pivní pálenka Bernard pokračuje ročníkem 2021

Rodinný pivovar Bernard uvedl na trh nový ročník své pivní pálenky. „Když jsme loni v září představili pálenku poprvé, byl to trochu experiment. Reakce zákazníků byla skvělá, rychle se vyprodala první a pak i …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Půl procenta je dnes terno

K 1. březnu měly české domácnosti v bankách pojištěné a kryté vklady v hodnotě 3,1 bilionu korun. Jen za únor …
Rolovat nahoru