„Letový asistent“ řeší klientům ZP MV ČR nepříjemné situace na cestách

Využití letadla jako dopravního prostředku je mezi Čechy čím dál častější, a to nejen díky stále dostupnějším cenám. Bohužel stejný trend můžeme zaznamenat ale také ve zkušenostech, které let nebo dovolenou dokážou pořádně zkazit. A to nejen ve formě zničeného nebo ztraceného zavazadla, ale také v případě zpožděných letů, díky kterým cestující zmeškají dokonce i navazující spoj. ERGO pojišťovna proto v těchto dnech dala na trh balíček pro klienty ZP MV ČR s názvem „Letový asistent“, který tento problém pomáhá řešit a je automaticky sjednáván k jakémukoliv on-line cestovnímu pojištění.

V rámci dosavadní spolupráce se Zdravotní pojišťovnou ministerstva vnitra ČR dostávají její klienti službu Letového asistenta ke všem tarifům cestovního pojištění ZP MV ČR. Tato služba je poskytována ve spolupráci s partnerskou společností Skycloud s.r.o., která v případě oprávněného nároku zajistí klientovi maximální odškodné. Řeší případy zpoždění nebo zrušení letu, zmeškání návazného spoje, odepření nástupu na palubu nebo ztráty, zpoždění či zničení zavazadel.

Během dovolené nebo na služební cestě chtějí mít lidé totiž úplně jiné starosti. A pokud k takové situaci dojde, potýkají se s nedostatkem informací, jak ji řešit. Následné pátrání a papírování pak odradí nejednoho klienta a často se stane, že celou záležitost vzdá. Letový asistent nejenže poradí, jak za dané situace postupovat, ale díky zastoupení Skycloudem vyřeší veškeré náležitosti za poškozeného. Služba umožňuje dokonce to, že sama v případě zadání čísla a data letu hlídá klientovi případné nároky a informuje ho o právu na určitou kompenzaci! Výhodou této služby sjednané k cestovnímu pojištění je fakt, že z případné vymožené kompenzace je odečten nižší poplatek, než je na trhu zvykem.

Zdroj: Tisková zpráva

Share

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *