Libor Myška ve vedení společnosti ŠKODA AUTO Deutschland

Po pěti úspěšných letech odchází Frank Jürgens z vedení společnosti ŠKODA AUTO Deutschland. Jeho nástupcem se stane Libor Myška, který do ŠKODA AUTO Deutschland přichází z centrály společnosti ŠKODA AUTO v České republice, kde dosud vedl oddělení Řízení prodeje.
Libor Myška na novou pozici ve vedení ŠKODA AUTO Deutschland nastoupí v lednu 2022 z postu vedoucího řízení prodeje v centrále společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. Foto: Škoda Auto

ŠKODA AUTO Deutschland se řadí mezi největší importérské organizace automobilky ŠKODA, do její sítě patří 1300 autorizovaných prodejních a servisních míst po celé spolkové republice. ŠKODA je zde již 11 let v řadě nejprodávanější dováženou automobilovou značkou a v současnosti jí na největším trhu v Evropské unii patří již 5. příčka.

Libor Myška se pozice jednatele v oblasti Prodeje společnosti ŠKODA AUTO Deutschland se sídlem ve Weiterstadtu ujme 1. ledna 2022. Nahradí Franka Jürgense, který odchází v srpnu do penze. Do nástupu českého manažera bude povinnosti spojené s tímto postem dočasně zastávat Dr. Steffen Spies, který má u německého importéra na starosti oblast financí.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za prodej a marketing, říká: „Frank Jürgens v uplynulých pěti letech mimořádně přispěl k úspěchům značky ŠKODA na německém trhu. Rád bych mu při této příležitosti srdečně poděkoval za jeho nasazení. V osobě Libora Myšky získáváme pro toto významné odbytištěšpičkového profesionála s bohatými zkušenostmi z oblasti prodeje. Velmi se těším na to, až budu moci sledovat jeho působení v čele značky ŠKODA v Německu.“

Libor Myška je od roku 2013 vedoucím Řízení prodeje v centrále společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. V Praze vystudoval na Českém vysokém učení technickém obor Konstrukce automobilů a v automobilce pracuje již od roku 1994. Po působení v oblasti Controllingu nastoupil do představenstva polského zastoupení značky ŠKODA. V letech 2008 až 2011 odpovídal za Řízení prodeje společnosti ŠKODA AUTO, v roce 2012 za oblast Prodeje originálních dílů a příslušenství značky ŠKODA.

Pod vedením Franka Jürgense zvýšila ŠKODA svůj podíl na německém trhu z 5,6 procenta v roce 2016 na 6,2 procenta (stav v květnu 2021). V roce 2019 si značka na německém trhu připsala poprvé více než 200 000 nově zaregistrovaných vozů ročně. V uplynulých 15 měsících ovlivněných důsledky koronavirové pandemie si ŠKODA dále upevnila svou tržní pozici a v současnosti je již na 5. místě mezi nejprodávanějšími značkami automobilů v Německu.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB
Rolovat nahoru