Do logistického systému, který umožňuje sdílet kapacity přepravců ve městě, se mohou zapojit jak firmy, které potřebují rozvážet vlastní zásilky, jako jsou například e-shopy nebo distribuční firmy, tak přepravci, kteří potřebují více využít kapacitu svých vlastních řidičů. Ať už jde o doručovatele zásilek, nebo kurýry jídla. Zatím se do systému zapojily firmy jako Alza, Shoptet nebo Sushitime a další se chystají. Liftago uvedlo, že v současné době probíhají jednání s desítkami dalších možných partnerů, kteří o zapojení do systému projevili zájem.
Zahlcenost měst silniční dopravou, ať už jde o auta, kola nebo motorky, se stále zvyšuje. Týká se to nejen Prahy, ale i dalších velkých českých měst. V ulicích přibývají kurýři, kteří vozí zboží, jídlo nebo převážejí jiné zásilky. Pro představu: Podle údajů Českého statistického úřadu vzrostl podíl Čechů nakupujících jídlo na internetu od roku 2010 desetinásobně. Ročně v některém e-shopu zase nakoupí téměř pět milionů Čechů, nejčastěji obuv, oblečení a elektroniku. Liftago není jediným přepravcem, který v Česku provozuje rozvážkové služby. Např. konkurenční Uber v Česku od loňského roku rozváží jídlo.