Logitech už podruhé podporuje každoroční akci Týden práce z domova

Společnost Logitech se druhý rok po sobě zapojí do americké národní akce Týden práce z domova (WFH) National Work from Home Week (#WFHWeek). Logitech považuje středu 10. října za svůj celosvětový den WFH a nabádá zaměstnance po celém světě, aby tento den pracovali doma.

Tweetněte: Národní týden práce z domova (#WFHWeek) není sice „oficiální“ americký svátek, ale @Logitech se i tak podruhé zapojí do této každoroční akce. Přidáte se k nám? @LogitechVC https://www.logitech.com/en-us/promo/national-wfh-week.html

Práce z domova může být pro zaměstnavatele, zaměstnance i celou planetu velmi výhodná. Průzkum společnosti Global Workplace Analytics ukazuje, že práce z domova může vést ke zvýšení produktivity, zlepšení morálky zaměstnanců, menší fluktuaci talentů apod. V dnešním propojeném světě tak Logitech nevidí mnoho důvodů, proč bránit členům svého týmu, aby pracovali prakticky odkudkoli.

V roce 2017 přispěli účastníci akce #WFHWeek během práce z domova ke snížení produkce CO2 více než o 60 000 kg. To je ekvivalent téměř 240 tisíc km jízdy běžným autem, což se rovná přibližně šestinásobku obvodu Země. Navíc zaměstnanci společnosti Logitech ušetřili denně průměr 90 minut svého času tím, že nemuseli dojíždět do práce. Díky videokonferencím a dalším nástrojům pro týmovou spolupráci však fungovalo vše po celý týden stejně jako jindy.

Společnost Logitech je velkým zastáncem práce z domova. Jsme přesvědčeni, že v mnoha případech nezáleží na tom, kde pracujete, ale jak pracujete,“ míní Scott Wharton, viceprezident a generální ředitel Logitech Video Collaboration Group. „Když jsme se loni do akce Týden práce z domova zapojili poprvé, byly ohlasy a aktivita našich kolegů i partnerských společností z celého světa velmi pozitivní a zaznamenali jsme také nezanedbatelný přínos pro životní prostředí.

Společnost Logitech v letošním roce opět vyzývá partnerské společnosti, aby vytvořily podmínky pro účast v akci Týden práce z domova každému, kdo si to bude chtít vyzkoušet. Zatím se k nám přidaly například Barco, BlueJeans, Samaschool, Upwork a Zoom. 

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Zájem o nájemní bydlení roste. I přes zdražování.

Zájem o nájemní bydlení poslední dobou roste. Společně s tím se ale zvyšují také ceny nájmů. Na jeden byt se hlásí velký počet zájemců, mezi kterými si majitel může více vybírat. Čím dál častější jsou různé formy výběrového řízení na nájemníka.

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru