Logitech už podruhé podporuje každoroční akci Týden práce z domova

Společnost Logitech se druhý rok po sobě zapojí do americké národní akce Týden práce z domova (WFH) National Work from Home Week (#WFHWeek). Logitech považuje středu 10. října za svůj celosvětový den WFH a nabádá zaměstnance po celém světě, aby tento den pracovali doma.

Tweetněte: Národní týden práce z domova (#WFHWeek) není sice „oficiální“ americký svátek, ale @Logitech se i tak podruhé zapojí do této každoroční akce. Přidáte se k nám? @LogitechVC https://www.logitech.com/en-us/promo/national-wfh-week.html

Práce z domova může být pro zaměstnavatele, zaměstnance i celou planetu velmi výhodná. Průzkum společnosti Global Workplace Analytics ukazuje, že práce z domova může vést ke zvýšení produktivity, zlepšení morálky zaměstnanců, menší fluktuaci talentů apod. V dnešním propojeném světě tak Logitech nevidí mnoho důvodů, proč bránit členům svého týmu, aby pracovali prakticky odkudkoli.

V roce 2017 přispěli účastníci akce #WFHWeek během práce z domova ke snížení produkce CO2 více než o 60 000 kg. To je ekvivalent téměř 240 tisíc km jízdy běžným autem, což se rovná přibližně šestinásobku obvodu Země. Navíc zaměstnanci společnosti Logitech ušetřili denně průměr 90 minut svého času tím, že nemuseli dojíždět do práce. Díky videokonferencím a dalším nástrojům pro týmovou spolupráci však fungovalo vše po celý týden stejně jako jindy.

Společnost Logitech je velkým zastáncem práce z domova. Jsme přesvědčeni, že v mnoha případech nezáleží na tom, kde pracujete, ale jak pracujete,“ míní Scott Wharton, viceprezident a generální ředitel Logitech Video Collaboration Group. „Když jsme se loni do akce Týden práce z domova zapojili poprvé, byly ohlasy a aktivita našich kolegů i partnerských společností z celého světa velmi pozitivní a zaznamenali jsme také nezanedbatelný přínos pro životní prostředí.

Společnost Logitech v letošním roce opět vyzývá partnerské společnosti, aby vytvořily podmínky pro účast v akci Týden práce z domova každému, kdo si to bude chtít vyzkoušet. Zatím se k nám přidaly například Barco, BlueJeans, Samaschool, Upwork a Zoom. 

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kyberzločinec se natahoval pro 13 milionů korun, ale neuspěl

Průzkum
Více než polovina Čechů a Češek se dostala do situace, kdy se někdo snažil ukrást peníze z jejich účtu nebo platební karty. Vyplývá to z výsledků nejnovějšího průzkumu, který Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) poskytla technologická a platební společnost Mastercard. Podle České bankovní asociace (ČBA) je nejvyšší zachráněná částka u jednoho klienta 13 milionů korun.