MADMONQ posiluje komunikaci, s Magdou Mohelovou a agenturou FYI Prague se zaměří na expanzi do zahraničí i posílení komunit

Český startup MADMONQ, který vyrábí unikátní přírodní doplňky stravy pro hráče e-sportu i rekreační gamery, posiluje komunikaci a marketingový tým. Na pozici Head of Marketing Communication nastupuje Magdaléna Mohelová, která přichází z CZC.cz.
Na pozici Head of Marketing Communication ve společnosti Madmonq nastupuje Magdaléna Mohelová. Foto: Madmonq

Pod vedením Petry Jankovičové, která před čtyřmi měsíci nastoupila jako CMO, bude spolupracovat s agenturním tandemem FYI Prague a jeho divizí FYIdentity, které budou MADMONQ pomáhat s mediální komunikací a profilací. V příštím roce se chce MADMONQ, kromě pokračování v produktové komunikaci a spolupráci s influencery na domácím trhu, zaměřit i na další zahraniční expanzi.

MADMONQ se rychle zapsal do povědomí herní komunity svým inovativním produktem v podobě cucavé přírodní tabletky, která kromě povzbuzujícího efektu pomáhá v boji se stresem, zlepšuje soustředění a přináší tělu i další benefity.

Start-upu a jeho zakladatelům Michalu Nogovi a Petru Andrýskovi se podařilo získat investice 1,3 milionu eur mimo jiné od andělských investorů v podobě mezinárodních osobností Twitche. V loňském roce tak MADMONQ rozšířil své produktové portfolio a nyní chce dále posilovat komunikaci směrem ke komunitám i širší veřejnosti.

Jako nová posila marketingového týmu nastupuje na pozici Head of Marketing Communication Magdaléna Mohelová. Přichází z CZC, kde působila jako Head of Brand a má za sebou i několik let zkušeností v agenturách DDB Prague a TRIAD Advertising.

V MADMONQ bude mít na starost veškeré komunikační aktivity na evropském trhu, vytváření kampaní, contentu a implementaci kompletní marketingové strategie.

„MADMONQ je pro mě unikátní značka se skvělým produktem a naprosto jasnou a smysluplnou vizí. Když jsem dostala možnost se podílet se na jejím rozvoji, tak jsem neváhala. Mám radost, že se pracovně opět setkávám s Petrou Jankovičovou, která mi byla už v Triadu velkou inspirací,“ říká Magdaléna Mohelová, Head of Marketing Communication v MADMONQ.

S kompletním press-office servisem, produktovou i byznysovou komunikaci a rozvíjení vztahů s novináři i důležitými stakeholdery nově MADMONQ pomůže agentura FYI Prague v tandemu s dceřinou divizí FYIdentity, která se zaměří na budování mediálního obrazu zakladatele značky Michala Nogy.

V následujících měsících budou hlavními komunikačními prioritami kromě dlouhodobého tématu zdravějšího způsobu života v hráčské komunitě také neustále vylepšované verze produktu i produktové novinky, ale i byznysový růst firmy a expanze na zahraniční trhy, a to zejména ve Francii a USA.

Zakladatelka a spolumajitelka kreativní agentury TRIAD Petra Jankovičová vystřídala v srpnu na pozici CMO spoluzakladatele MADMONQ Petra Andrýska, který se posunul do role šéfa rozvoje byznysu a inovací. „Naší dlouhodobou misí je přinést zdraví do gamingu. Snažíme se o to, aby hráči nad svým zdravím začali přemýšlet a malými každodenními rozhodnutími měnili svůj životní styl k lepšímu. Jsme součástí komunity, jejíž členové jsou často nálepkování, a proto budeme komunikačně přispívat i k edukaci a jisté destigmatizaci herního prostředí směrem k širší veřejnost,“ říká Petra Jankovičová, šéfka marketingu a expanze MADMONQ.

Český startup MADMONQ je předním výrobcem přírodních doplňků stravy pro profesionální i rekreační hráče. Založili ho v roce 2017 Michal Noga a Petr Andrýsek se záměrem přinést do e-sportu a herní komunity zdravější způsob života a vnímání péče o zdraví.

Inovativní doplněk rychle získal pozitivní ohlasy v hráčské komunitě, a to i díky postavě zakladatele Michala Nogy, který je dlouholetým aktivním členem herní komunity.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.