Marketingový mág Colin O’Toole přináší do regionu inovace

Personálie
Colin O’Toole byl jmenován společností Mondelez International novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Tento ostřílený marketér s bohatou historií ve společnosti Mondelez je známý svým kreativním přístupem k rozvoji značek založeném na datech, uvedla firma v tiskové zprávě.
Colin O’Toole byl jmenován společností Mondelez International novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Foto: Mondelez

Ve svých předchozích rolích stál O’Toole v čele transformativních marketingových kampaní, zejména kampaně „Generosity“ pro čokoládu Cadbury ve Velké Británii, která sklidila celosvětové uznání za dosažené výsledky. Jeho odborné znalosti v oblasti marketingu lokálních i globálních značek přinesou na středoevropský trh svěží a inovativní přístup.

„Chci vytvořit hlubší pochopení a spojení mezi našimi globálními brandy a lidmi v Česku, Slovensku a Maďarsku,“ řekl O’Toole. Také se těší, že bude moci pečovat i o další rozvoj oblíbených lokálních výrobků, jako jsou sušenky a oplatky Opavia, čokolády Figaro a maďarskou ikonickou tyčinku Sport.

„S jeho znalostmi dynamiky trhů a mezinárodně oceňovanými schopnostmi při řízení značek je O’Toole příslibem posílení pozice společnosti Mondelez v našem regionu,“ uvedla Ivana Tůmová generální ředitelka pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

PSALI JSME:
Novou tiskovou mluvčí Nestlé je Tereza Skrbková

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Český systém přijímaček tlačil žáky na střední školy, kam nechtěli

Analýza
Dosavadní systém přijímacích zkoušek na střední školy donutil žáky a jejich rodiče k tomu, aby si vybírali takové zařízení, kam se s jistotou dostanou – ovšem bez ohledu na zájem dítěte. Ukázalo to rozsáhlé šetření Národního institutu SYRI a Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Středočeském kraji, jehož výsledky má redakce FAEI.cz k dispozici.