Martin Maláník v Capgemini Česká republika povýšil

Personálie
Novým manažerem marketingového segmentu (Head of Market Segment) se ve společnosti Capgemini Česká republika stal Martin Maláník. Firma o tom informovala v tiskové zprávě. Maláník v Capgemini působí od června loňského roku a již dříve se podílel na transformaci společnosti s cílem zvýšení kvality lokálně poskytovaných služeb a agilního fungování.
Novým manažerem marketingového segmentu (Head of Market Segment) se ve společnosti Capgemini Česká republika stal Martin Maláník. Foto: Capgemini Česká republika

„Capgemini Česká republika se bude i nadále profilovat jako důvěryhodný, praktický partner pro enterprise sféru. Rádi bychom přinášeli širokou škálu služeb Capgemini jako společnosti globální velikosti a umístili ji tak mezi pět nejvýznamnějších konzultačních společností na českém trhu,“ uvedl nový manažer marketingového segmentu.

„IT jsem si prošel, jak se říká odspodu. Začal jsem jako programátor, navázal IT architekturou, delivery managementem, a nakonec se posunul k vrcholovému managementu. Věřím, že poctivá práce a důraz na vytváření reálných hodnot, jsou tím správným receptem pro úspěch jednotlivce i společnosti,“ konstatoval.

Martin Maláník má v oblasti IT dvacetileté zkušenosti. Pracoval na technických, manažerských a řídících pozicích v předních IT firmách. Když není v práci, tak se věnuje hlavně rodině, programuje a také se zajímá o ekonomii a psychologii. Kromě toho se po letech vrací k bojovým uměním a střelbě.

PSALI JSME:
„Bankéři budou firmám dělat třeba i faktury,“ říká šéf Capgemini Czech Republic Zdeněk Přibyl

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.