Po silném překonání výsledků následovala také solidní prognóza na další čtvrtletí, která pomohla v krátkodobém horizontu vykompenzovat obavy ze Zuckerbergových velkých výdajů na umělou inteligenci.
Výsledky společnosti Meta (dříve Facebook, pozn. red.) v oblasti výdajů nebyly v posledních letech zrovna dobře umístěné, což může některým investorům způsobit pár šrámů. Nicméně výdaje pomáhají jejímu nejlukrativnějšímu byznysu, tedy reklamě, zefektivnit se a napomáhají růstu.
Společnost Meta odvedla se svým produktem Reels vynikající práci, aby dokázala konkurovat společnosti TikTok, která Zuckerbergovi a jeho týmu komplikuje život.
Počet zobrazení roste a s ním i ceny za reklamu, což je zdravá kombinace. Síla podnikání společnosti Meta je nyní patrná ve všech ukazatelích, a to by mělo investorům poskytnout dostatek jistoty, že investice jsou pro její budoucí úspěch klíčové.
Důležité je, že hospodářský výsledek společnosti Meta nadále roste solidním tempem. Zisk za čtvrtletí činil 13,46 miliardy dolaru, což je nárůst o 73 procent, a to je impozantní číslo.
Vyznívá to ještě působivěji, i když společnost Reality Labs, která tlačí na metaverse, v tomto čtvrtletí prodělala další 4,4 miliardy dolaru. Dá se říci, že technologická velmoc šlape na plné obrátky, dělá pokroky v oblasti umělé inteligence a posiluje svůj reklamní byznys.
Autor je tržní analytik společnosti eToro
(Redakčně upraveno)