Mibcon se dnes věnuje digitální transformaci firem, implementuje aktuální trendy jako je omnichannel, učí firmy pracovat s daty o zákaznících, velkým e-shopům optimalizuje logistiku, ale pracuje i na projektech chytrých továren či internetu věcí.
Mibcon po svém vzniku roku 1998 navázal spolupráci se společností SAP a již několik let je s ní na nejvyšší úrovni partnerství. Dnes však již má v nabídce i nové vlastní produkty postavené na open source.
„Jsem přesvědčený, že dvacetiletá cesta Mibconu je úspěšná také proto, že od začátku klade důraz na vyvážení pracovního a soukromého života. Jsme si vědomi, jak psychicky náročná někdy práce v našem oboru je, a proto co nejvíce podporujeme všechny členy týmu, aby se nejen v práci, ale i mimo ni, cítili v pohodě,“ prozrazuje Ondřej Dědina, generální ředitel Mibconu. „Řada z nás má pozitivní vztah ke sportu a outdooru, což je na atmosféře v Mibconu znát. V duchu fair play se chováme i na projektech. Když to jde, jezdíme do práce na kole, což nám i vyneslo ocenění pražský Cyklozaměstnavatel roku,“ dokresluje Ondřej Dědina.
Mezi zajímavé klienty Mibconu patří například ČEZ, SIKO Koupelny, Škoda Auto, České Radiokomunikace, Telefonica O2 nebo Zoot.cz. Firma se zároveň aktivně zajímá o nové trendy v IT přímo u zdroje – vstupuje do start-upů, spolupracuje s vysokými školami a neustále tak formuje vizi, jaký bude trh budoucnosti.
Skupina MIBCON aktuálně sdružuje celkem 7 společností: MIBCON, MIBCON SK, MIBCON NDC, Designeo Creative, Greensoft, SGEN it a MIBCON DIMA. Dále je MIBCON menšinových účastníkem ve start-upu 33A+ zaměřujícím se na Internet věcí.