Na Rohlik.cz se prodaly 3 tuny hus, o svatomartinské produkty byl dvojnásobný zájem

Více než dvojnásobný zájem zaznamenal oproti loňskému roku Rohlik.cz o tradiční potraviny a alkohol spojený se svátkem svatého Martina. Celkem se na největším domácím online prodejci potravin za víkend prodalo 3,5 tuny hus, přitom běžný prodej je přes 20 kilo hus za týden. „Nabízeli jsme extrémně velké a krásně chlazené kusy. Měli jsme na to velice pozitivní ohlasy. Je vidět, že lidé si potrpí na tradiční svátky a s tím spojené jídlo,“ prohlásil Michal Perlík, který má na starosti kategorii masa.

Celkem Rohlik.cz prodal za víkend 600 kusů hus od prověřených dodavatelů, například od jediného bio řeznictví v České republice. Zároveň se i přes navýšené objemy vyprodalo všechno zelí. „Svátek svatého Martina jsme řešili půl roku dopředu. Je velice důležitý odhadnout správný počet, abychom nemuseli kusy vyhazovat či už nemohli dále nabízet. Myslím, že jsme se trefili,“ dodal Michal Perlík z Rohliku.cz.

Oproti předchozímu roku evidoval internetový prodejce potravin dvojnásobný zájem o svatomartinské produkty. Velice oblíbené byly také různé druhy knedlíků, za týden se prodalo přes 5 000 tisíc kusů. Nejlépe se prodával karlovarský knedlík, špekový knedlík a posvícenský knedlík. Vysoce rostla oproti normálu poptávka po vínu, Rohlik.cz prodal přes 2 000 svatomartinských druhů. Nejprodávanější odrůdou je muškát moravský a veltlínské červené.

Prodej svatomartinských produktů na Rohlik.cz:

600 tolik hus se prodalo za víkend

5000 tolik různých druhů knedlíků se prodalo za minulý týden

2000 tolik svatomartinských vín se prodalo za víkend

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Milujeme hrady a zámky. Návštěvnost je famózní

Názor
Návštěvníci, ti z tuzemska i ze zahraničí, mají rádi naše hrady a zámky. Historie v nich zhmotněná je jako magnet. Návštěvnost je famózní. Hradní správci, většinou mladší a nadšení lidé, zároveň do středověkých ochozů a věží vnesli marketing. Rozdělí i zříceninu na okruhy, vyšperkují je projekcemi nebo divadlem a pak tam rodina za víkend nechá i tisíce korun.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru